Karkit, suklaa = koukussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epäilijä

Vieras
"Uskaltaako" suklaata ollenkaan syödä hyvällä omalla tunnolla? Ettei retkahda täysin? Itellä nyt 5kk:ta tiukka ja todella tarpeeseen tullutta dieettiä takana, ja välillä kyllä tekis karkkia mieli, mutta kun ei tohdi, pelottaa, että menee koko homma mönkään :whistle: Tavoitteeseen on nimittäin vielä piiiiitkä matka...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2006 klo 01:05 Epäilijä kirjoitti:
"Uskaltaako" suklaata ollenkaan syödä hyvällä omalla tunnolla? Ettei retkahda täysin? Itellä nyt 5kk:ta tiukka ja todella tarpeeseen tullutta dieettiä takana, ja välillä kyllä tekis karkkia mieli, mutta kun ei tohdi, pelottaa, että menee koko homma mönkään :whistle: Tavoitteeseen on nimittäin vielä piiiiitkä matka...

mie jos tai siis kun repsahan niin repsahan kunnolla.. siis syön kaiken mitä vaan nään!! :ashamed: eilen söin parin tunnin aikana 2karkki pussia (iha hyvän kokosta), sydän konvehti rasian ja twiksin... et miulla ei onnistu tuo "vain pari" -homma. eli kaikki tai ei mitään on mulla käytössä. annan välillä itelleluvan repsahtaa täysin vaikka tavoitteeseen on viel matkaa.. en vaan voi itelle mitään!! :/ :ashamed: ei vissiin oo tarpeeksi itsekuria..
mut jotkuthan pystyy syömään siis jonkun verran iha kohtuuella... (voisimpa itekki!!) iha se on itestäsä kiinni! mut mie oon sitä mieltä ettei liian kovaa dieettiä kannata pitää kauaa yllä koska sillo repsahtaa herkemmin.. mut jokainen tietää ite miten on paras suklaan ja ylipäätäsä karkin suhteen omalla kohalla! =)

Niin se on mullakin, kaikki tai ei mitään, ja siksi se suklaan "kokeileminen" hirvittääkin. Joka tuutista vaan tulee infoa, että ei saisi liian tiukkaa kuria itselleen pitää, ettei repsahda sitten ihan totaalisesti. Oliskohan joku karkkipäivä fiksu idea...? Luulen vaan, että sitten sitä vaan odottelee kaikki viikon muuta päivät sitä itse karkkipäivää :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2006 klo 01:13 äätä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2006 klo 01:05 Epäilijä kirjoitti:

mie jos tai siis kun repsahan niin repsahan kunnolla.. siis syön kaiken mitä vaan nään!! :ashamed: eilen söin parin tunnin aikana 2karkki pussia (iha hyvän kokosta), sydän konvehti rasian ja twiksin... et miulla ei onnistu tuo "vain pari" -homma. eli kaikki tai ei mitään on mulla käytössä. annan välillä itelleluvan repsahtaa täysin vaikka tavoitteeseen on viel matkaa.. en vaan voi itelle mitään!! :/ :ashamed: ei vissiin oo tarpeeksi itsekuria..
mut jotkuthan pystyy syömään siis jonkun verran iha kohtuuella... (voisimpa itekki!!) iha se on itestäsä kiinni! mut mie oon sitä mieltä ettei liian kovaa dieettiä kannata pitää kauaa yllä koska sillo repsahtaa herkemmin.. mut jokainen tietää ite miten on paras suklaan ja ylipäätäsä karkin suhteen omalla kohalla! =)

Juu ei onnistu multakaan toi vaan pari. Ostin tummaa suklaata 2 levyä ja piti siitä sitten ottaa 2palaa päivässä... Ilta kun tuli niin kääreet vaan jäi :ashamed:

Kokeilkaa suklaan himoon kaakaota. Siis tummaa sokeroimatonta kaakaota. Sitä runsaasti kuppiin ja kuumaa vettä päälle ja maitoa. Ainakin mulla tuo vie suklaannälkää pois. Mahakin täyttyy kun juo. Eihän tumma kaakaokaan nyt ihan rasvatonta ole... mutta eihän se ole suklaakaan. Sokeri jää kuiten pois. Voihan sitä makeuttaa jollain tappavalla aspartaamilla, jos tuntuu muuten liian "kuivalta" ;)

Mulla on karkkipäivä kerran kolmessa viikossa. Silloin ostan 5e mässypussin ja syön mitä syön sen päivän aikana. Jos jää niin se odottaa taas seuraavaa mässypäivää. Näin on jotain mitä odottaa.

Yhteistyössä