M
murr
Vieras
Mitäs meni metsään, metsä on karhun koti.
Tämä kuva maksoi miehen hengen - kännykässäkin puremajälki
Tämä kuva maksoi miehen hengen - kännykässäkin puremajälki
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tätä samaa idiotismia esiintyy meilläkin, aina kun jossain varoitellaan karhusta taajama-alueella niin eikös sinne ala varsinainen kansainvaellus kun uteliaat ihmiset innoissaan haluaa nähdä ja kuvata sen. Oikein odotan sitä kertaa kun jollekulle uteliaalle käy hullusti. Niin, ja eihän susikaan ole vaarallinen kun se ei ole ihmisen kimppuun käynyt ainakaan sataan vuoteen. Ei ole (VIELÄ) mutta kuka takaa ettei niin voisi käydä. Villielukka on villielukka eikä mikään lutunen lemmikki jota ei tarvitse pelätä ja varoa.
Siellä rapakon takana on myös varoituskylttejä karhuista, joita suomalainen ei oikein tajua kun meillä on vielä selkäytimessä osata varoa karhua. Olen nähnyt itse, miten autosta hypätään ulos ja koetetaan päästä mustakarhun lähelle että sais selfien söpön nallukan kanssa. Mustakarhut ovat kesyyntyneet, eivät varo ihmisiä ja ruokkivat itseään retkieväiden jätöksillä. Ihmiset myös ruokkivat niitä ymmärtämättä riskejä ja mihin tapoihin karhuja opettavat. Jutussa olevaa tapausta ei voi arvata, mitä kuvatessaan luuli tekevänsä, mutta ainakin tyyppi otti kunnon riskin kuvatessaan mustakarhua- eikä lukenut varoituskylttejä??!!
Alkuperäinen kirjoittaja en tykkää;30467426:Mä en ymmärrä minkä takia annetaan ihmisille vaarallisten petojen elää muualla kun eläintarhassa. Karhut on erittäin vaarallisia ihmisille ja ei ne kuulu vapaina liikkumaan.
Lispetti pitäisikö kaikki Suomen karhut tappaa ettei ne vaan tule koulutiellä lapsia vastaan?
No ei tietenkään.
Rakastan luontoa ja eläimiä, mutta voihan niitä asuttaa jonnekin
muualle kuin ihmisten pihoille, tilaa on.
No ei tietenkään.
Rakastan luontoa ja eläimiä, mutta voihan niitä asuttaa jonnekin
muualle kuin ihmisten pihoille, tilaa on.
Alkuperäinen kirjoittaja mikä pointti?;30469845:Miksi vaahtoat susista mutta karhuista et?