Karannutta koiraa rääkättiin Turussa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
En käsitä millainen ihminen pystyy rääkkäämään eläimiä, ei mene kyllä minun jakeluun |O

tuo on niin surullista... voiko ihminen olla päästään terve jos tekee tuollaista?? Mä varmaan kuolisin jos kuulisin jostain että omat lapset ois tehny tollasta :'( Mut toivon et osaan kasvattaa heiät kunnioittaan eläimiä,ihmisiä ja muiden omaisuutta jne...

Mä en käsitä toi on mun mielestä ihan törkeetä! |O Jos ei olis löytyny vielä niin ei olisi hyvin tuo tarina päättynyt. Täällä turun seudulla näköjään riittä hulluja joka hemmetin lähtöön... Voi haukku parka :'( Mun vanhemmilla ja miehen vanhemmilla molemmilla kennelit ja en vois kuvitella tollasta yhdellekkään niistä koirista. kaikki ne on niin rakkaita mulle että mä varmaan ettisin käsiini tollasen sairaan tekopyhän hullun jos meittin haukkuihin koskis!! *hormoonit ne juttelee :whistle: :ashamed:

Voi taivas ja ei voida auttaa vaikka silminnäkijä on ilmoittautunut viranomaisille....tuollaisia ämmät on....
suomalaiset ovat kyllä aikas ala-arvoista kansaa...tulee näin hyvin todistettua orjakansan paikka, käytös 0. On kyllä turha päristä ulkomaalaisista kun suomalaiset tekevät pahaa puolustuskyvyttömille. Se vasta on ala-arvoista.

Yhteistyössä