no entäs jos laittasit naamankin näkymäänAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Kapteeni aulangolla..
lapset ei kuvassa kun pelkäsivät karhua...
http://www.aijaa.com/v.php?i=1362319.jpg
no entäs jos laittasit naamankin näkymäänAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Kapteeni aulangolla..
No??????Entäs kasvot?Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Kapteeni aulangolla..
Aika hannari, noin niin kuin merirosvoksi....Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Kapteeni aulangolla..
no sitten tulee vaan katsomaan mun show,ei paljon tarvi maksaAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:ei AnnaBell ole halpa..Alkuperäinen kirjoittaja justiin:olet mauton,taas. Annat itsestäsi aina yhtä halvan ja, sori vaan, tyhmän kuvan.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:kapteeni,laitta lisää
minullakaan ei ole varaa sen sylitanssiin.. :'(
muistaakseni seksiosiossa nykyään..!? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Poistettiinko muuten se sun mario bros-ketju?
Siis onko mozzarellatikut meitä tärkeämpiä??? :|Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:syön ensin mozzarellatikkuja..
ei se oo sama |O |OAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:no sitten tulee vaan katsomaan mun show,ei paljon tarvi maksaAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:ei AnnaBell ole halpa..Alkuperäinen kirjoittaja justiin:olet mauton,taas. Annat itsestäsi aina yhtä halvan ja, sori vaan, tyhmän kuvan.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:kapteeni,laitta lisää
Juu,siellähän se..Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:muistaakseni seksiosiossa nykyään..!? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Poistettiinko muuten se sun mario bros-ketju?
muakin on tos syksyl halaillu sama karhuAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Kapteeni aulangolla..
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:ei AnnaBell ole halpa..
vaikea löytää minusta kuvia..Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Siis onko mozzarellatikut meitä tärkeämpiä??? :|Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:syön ensin mozzarellatikkuja..
aika hyvä..Alkuperäinen kirjoittaja vanha tuttu:no mutta sähän oot xxxxx, suomen turusta valmistunut mielenterveyshoitaja! oot vikitellyt muakin sillon opiskeluaikana. mut sulla ei ollut sillon viel perhettä.
Alkuperäinen kirjoittaja vanha tuttu:no mutta sähän oot xxxxx, suomen turusta valmistunut mielenterveyshoitaja! oot vikitellyt muakin sillon opiskeluaikana. mut sulla ei ollut sillon viel perhettä.
no melkeinAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:ei se oo sama |O |OAlkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:no sitten tulee vaan katsomaan mun show,ei paljon tarvi maksaAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:ei AnnaBell ole halpa..Alkuperäinen kirjoittaja justiin:olet mauton,taas. Annat itsestäsi aina yhtä halvan ja, sori vaan, tyhmän kuvan.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:kapteeni,laitta lisää
juujuu.....Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:aika hyvä..Alkuperäinen kirjoittaja vanha tuttu:no mutta sähän oot xxxxx, suomen turusta valmistunut mielenterveyshoitaja! oot vikitellyt muakin sillon opiskeluaikana. mut sulla ei ollut sillon viel perhettä.
vähän vaan vikaan.
vaimo on hoitsu mut en mä.. :kieh:
Niin, seliseli... taisi vaimosi tulla toppuuttelemaan kuvien laitossa, kun sait tämmöisen mielenkiinnon heräämäänAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:vaikea löytää minusta kuvia..Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Siis onko mozzarellatikut meitä tärkeämpiä??? :|Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:syön ensin mozzarellatikkuja..
itse harrastan kuvausta ja koneella yli 4000 valokuvaa..
vain muutama minusta..
se koittaa päinvastoin..Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Niin, seliseli... taisi vaimosi tulla toppuuttelemaan kuvien laitossa, kun sait tämmöisen mielenkiinnon heräämäänAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:vaikea löytää minusta kuvia..Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Siis onko mozzarellatikut meitä tärkeämpiä??? :|Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:syön ensin mozzarellatikkuja..
vain muutama minusta..
Ai-van. Taitaa olla pojulla nikin vaihdon paikka, kun ei ookaan pitkähiuksinen, eikä tumma, eikä näy tatskoja ja nyt sitte vielä tossukakin ;-)!Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Niin, seliseli... taisi vaimosi tulla toppuuttelemaan kuvien laitossa, kun sait tämmöisen mielenkiinnon heräämäänAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:vaikea löytää minusta kuvia..Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Siis onko mozzarellatikut meitä tärkeämpiä??? :|Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:syön ensin mozzarellatikkuja..
vain muutama minusta..
Jaksankohan mä venailla...Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:se koittaa päinvastoin..
postaan yhen hyvän potrettikuvan musta ja pojasta jos löydän sen jostain.
nyt syön ensin kun vaimo toi noita tikkuja eteen..
Vuoden maitopoikaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai-van. Taitaa olla pojulla nikin vaihdon paikka, kun ei ookaan pitkähiuksinen, eikä tumma, eikä näy tatskoja ja nyt sitte vielä tossukakin ;-)!Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Niin, seliseli... taisi vaimosi tulla toppuuttelemaan kuvien laitossa, kun sait tämmöisen mielenkiinnon heräämäänAlkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:vaikea löytää minusta kuvia..Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Siis onko mozzarellatikut meitä tärkeämpiä??? :|Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:syön ensin mozzarellatikkuja..
vain muutama minusta..