KAppas.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
entä jos tämä ajatuksenj juoksu nyt loppuu. Entä jos alan himota valkosipulilla höystettyä pizzaa. Kuka minut enää sittep elastaa?
Entä jos kerran heräsinki porin karhun tehtaan pihalta. Entä jos kerrran kiipesin katolle koska olin varma että siellä on tikapuut taivaaseen. Entä jos joskus luulin että olisin ihan normaali. Entä jos,tai kun minun pikkusisko just soitti, ilman numeroa. Mie, skarpannu aina ku oon sille vastannu ja ollu ok. Nyt olin mie. Mikä oon. Nyt se menetti taas esikuvansa, tai ainaki sen mitä kuvitteli minun olevan. Kerran on nähny ku olen ollu sekasin ja häpeän sitä ikusesti. Nyt se tieätä että se olenki mie, ihan ihtenäni. Vittu että on kätevää.

Vituttaa.

Sulle ei voi muuta sanoa, että hei hutsu, ei pahalla,mutta hanki elämä

suoa vituttaa, mutta jätä se viina nyt, vähennä edesm onnistut kyllä

muuten et näe enää montaa päivää

Alkuperäinen kirjoittaja auttaja:
Sulle ei voi muuta sanoa, että hei hutsu, ei pahalla,mutta hanki elämä

suoa vituttaa, mutta jätä se viina nyt, vähennä edesm onnistut kyllä

muuten et näe enää montaa päivää

Tiäkkö kultaseni, oon vähentäny JA PALJON, enkä niistä päivistä oikeastaan edes välitä vittuakaan. Hutsu en ole, ennen ku nimittelet tarkista mitä käyttämäs sanat tarkottaa. Ja elämä mulla on. Ei ehkä sellanen mitä sinä arvostat mutta piru vie olen nähny kaiken, jopa juopon naisen... :laugh:

Sekin, että sinulle vaivaudutaan soittamaan, kertoo jo jostain. Sinua ei ole hylätty ja ne haukutkin kertovat vain huolestumisesta ja siitä että sukulaisesi tuntevat olevansa niin voimattomia yrittäessään auttaa, koska haluaisivat että sinullakin olisi asiat hyvin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Sekin, että sinulle vaivaudutaan soittamaan, kertoo jo jostain. Sinua ei ole hylätty ja ne haukutkin kertovat vain huolestumisesta ja siitä että sukulaisesi tuntevat olevansa niin voimattomia yrittäessään auttaa, koska haluaisivat että sinullakin olisi asiat hyvin :hug:

No jooo, en mie tyhmä ole vaikka sekoilenki. =) En vaan tahokkaan että siskot tietäis mikä niitten isosisko on. Emännän vika, salaa tosielämän. Sielä punmpulissa kasvattaa, jo ne sillon peitti silmät niiltä ku kävin ekan kerran kotosalla riehumassa. Ei muistikuvia, videokuvaa olen nähny. :/

Yhteistyössä