Kappale joka saa sinut itkemään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niukinnaukin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikkein varmimmin mua itkettää Anneli Saariston Evakon laulu. "Kirje tuli isältä: "Mie pääsen pian siviiliin",
Tulikin ja kirkon viereen sankarhautaan siunattiin." Sitä oon vollottanut lapsesta asti...[/QUOTE]

Tälle peesi, tämä tahtoo minuakin itkettää. Toinen on tämä Timo Turusen laulama "Pieni ystäväin" (?) joka kertoo siitä koirasta ja sit lopusta siitä joudutaan luopumaan.

"romanssi" on kappale,jonka kuullessani itken joka kerta..luultavimmin onnesta itken,muistoja vaalien..oli meidän häätanssi vuosia sitten.. vileä saman miehen kanssa mennään ja yhdessä kyynelihditään kyseistä kappaletta!

Lemmenkipeet- enkeli
Josh Groban- to where you are
Kaija Koo- Jos sua ei ois ollut
Antti Tuisku- Valovuodet

Noi on sellaset vakkarit jotka aina itkettää, sit on aina näitä jotka tulee ja menee jotka naurattaa ja itkettää milloin mikäkin :D

Mari Laurilan laulama -aja hiljaa isi (sitä ei tubesta enää löydy ) :/ ei aja isä enää yhtään muutakun taivaassa :/
Toinen mikä saa saman tapaset fiilikset
Kaija Koo - Viimeinen Lento - YouTube :( kaija koon viimeinen lento

Topi Sorsakoski - Olet kaikki - YouTube topi sorsakosken olet kaikki.. monestakin syystä.. lapsena topin kasetti oli ainut tuki ja turva...ja nyttemmin sitten miten onnellinen olen kun olen saanut ton oman armaani omaksein ku huonommin vois olla asiat

Viimeksi muokattu:
Hiljan kuuntelin Kaija Koon Ei yksi pääsky kesää tee-kappaleen ja itkulle ei meinannut loppua tulla. äärettömän surullinen ja koskettava!
nyt muutenkin alamaissa,enkä pysty kuuntelemaan hetkeen ko. kappaletta uudelleen.

[video=youtube;rrmRunNzu_I]http://www.youtube.com/watch?v=rrmRunNzu_I[/video]
Muistoja, raastavia ja niin suuria :'(

[video=youtube;E4SYYQ18xE4]http://www.youtube.com/watch?v=E4SYYQ18xE4[/video]
Tää vei mut ennen taivaaseen, nyt helvettiin

Viimeksi muokattu:
Mä olen niin pienoinen, pienoinen aivan...

En ole yhtään uskonnollinen tms., mutta lapseni syntyi kilon painoisena. Voi se tunne, kun on oma höyhennyytti letkuineen sylissä, se yhdistyy aina tuohon lauluun joka silloin tuli aivan spontaanisti mieleeni.

Lapsi kasvoi ja voi hyvin, siitä on jo monta vuotta, mutta mutta... nyyh.

niitä on niin paljon.varsinkin nyt itkettää kaikki laulut vaikka en tuntis koko kappaletta.
Viimeks olen itkenyt Topi sorsakosken esittämän version"kauan " kappaleesta ja toinen joka on lähiaikoina itkettäny on Uralin Pihlaja.

- Los Bastardos Finlandeses: Happy on the run, tulee ikävä mopon päälle...

- John Frusciante: My Smile is a Rifle

- Pelle Miljoona: Gabriel

Perinteisistä: Nuku nuku nurmilintu ja maan korvessa kulkevi...

Herra kädelläsi. On laulettu kaikkien mun edesmenneiden rakkaiden hautajaisissa, tai siis niissä mitä olen ollut itse järjestämässä.
Näistä uusista Tuntematon potilas ja Laura Närhen Mä annan sut pois.