Onkos joku ostanut kyseisestä liikkeestä tytölle lilasävyistä toppahaalaria??
Onko hyvä teistä? Minä ostin viime viikolla eikä olla päästy vielä käyttämään.
Onko hyvä teistä? Minä ostin viime viikolla eikä olla päästy vielä käyttämään.
JJUU! Itse huomasin kotona vasta että on kotimainenkin vielä Itse meinasin ensin ostaa H&M:ltä, mutta se oli hailukan vaaleanpunainen eli todella arka väri kaksi vuotiaalle taaperolle.Alkuperäinen kirjoittaja lande:Samaa oon katellut, mutta en vielä ostanut.
Finlaysonin valmistamahan se on... eli ehkä ihan passeli.
Ei välttämättä kotimainen, voi olla että kangas vain on Finlaysonin!Alkuperäinen kirjoittaja meikämuija:JJUU! Itse huomasin kotona vasta että on kotimainenkin vielä Itse meinasin ensin ostaa H&M:ltä, mutta se oli hailukan vaaleanpunainen eli todella arka väri kaksi vuotiaalle taaperolle.Alkuperäinen kirjoittaja lande:Samaa oon katellut, mutta en vielä ostanut.
Finlaysonin valmistamahan se on... eli ehkä ihan passeli.
Tuokin on kyllä totta, mutta luulis olevan kestävää kangasta kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei välttämättä kotimainen, voi olla että kangas vain on Finlaysonin!
Tuossa luki siinä "hintalapussa".. Oli sellainen majavan kuva ja siinä lapussa siis luki.Alkuperäinen kirjoittaja ????:mistä sen näkee et kotimainen? Meil on lila haalari sieltä, ei lue valmistajaa tai sit oon puusilmä..
Ainakin ihan hyvältä ja lämpimältä tuntui minusta Ja sehän on pääasia.Alkuperäinen kirjoittaja ????:Jaa, no mä en kyllä niitä lappuja kattellu. No ihan ok puku jos ollaan samassa puvussa