Kantorinkoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millinka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

millinka

Jäsen
30.11.2008
909
0
16
Olisikohan tämä hyvä?
http://www.scandinavianoutdoorstore.com/reput-rinkat-ja-laukut/lastenkantorinkat/kid-comfort-iii/

Ehdottaisiko joku myös hyviä merkkejä!

Eli meillä ei poika ole rattaissa kulkenut oikeastaan koskaan, satunnaisia lenkkejä ollaan menty. Silloinkin tosin reppu ollut aina mukana ja osan matkaa mennyt siinä.

Nykyään kävelee jo itse jonkun verran, mutta pidemmillä matkoilla väsyy tottakai vielä (ikää vähän reilu 2vuotta). Ja ergo alkaa olla ahdas joten on rinkan aika. Valinnan vaikeus vaan iso!

Kiitos jos joku viitsii auttaa!=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikuttaa hyvältä!

Ai ergo ahdas? Meillä siinä kannetaan 1-5-vuotiaita ja viihtyvät hyvin, kun siinä on niin vapaasti =)

Ahtaalla tarkoitin sitä kun on niin lähellä ihoa siinä. Esim. kesäisin ollaan molemmat hiestä märkinä joko paidan etuosista tai takaosista ;)

Poitsu mahtuu siihen erittäin hyvin edelleen, eli sen puolesta ei ongelmaa.

Ilmaisu tuon suhteen oli ehkä väärä :D

Ja muutenkin tuo rinkka on mielestäni tulevaisuuden kannalta ihan hyvä hankinta =)

*muoks ja meillä tosiaan kannetaan siinä mielessä paljon että kaikki kauppa reissut, marjastukset, etelän reissut, puistoilut ja lenkkeilyt hoidetaan repun kanssa :)

Joten ihan kiva välillä kuljettaa muuallakin kun ergossa, vaikka mielettömän hyvä reppu onkin =)

Rinkka on mielestäni ihan yhtä hiostava, ja se painaakin enemmän kuin kankainen. Itse tykkään enemmän kankaisesta, joskin hiihtäminen on helpompaa rinkan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rinkka on mielestäni ihan yhtä hiostava, ja se painaakin enemmän kuin kankainen. Itse tykkään enemmän kankaisesta, joskin hiihtäminen on helpompaa rinkan kanssa.

Paino ei ole ongelma. Mun mielestä vaan tuo ihokontakti kun ollaan molemmat "lämpöisiä" ei ole kiva.
Kokeilin kaverin rinkkaa ja oli mun mielestä ihan kätevä.

Mutta nyt menee taas sivuraiteille. Pyysin vinkkejä rinkkamalleihin, en kiistelyä siitä pitäisikö se mun hankkia vai ei tai kumpi on parempi ergo vai rinkka. Kun joka tapauksessa sen meinaan ergon rinnalle hommata,malli ja merkki vaan hukassa =)

Joten jos jollakin olisi suositella hyvää ? =)

Ok.

No osaisiko joku kenties kertoa niitä vinkkejä malleista ja merkeistä? Eikä pelkästään siitä miten ei tykkää rinkasta.

Meinasin sen ostaa joka tapauksessa ergon rinnalle, kuten jo aikaisemmin sanoin.

Chiccolla on kevyt pieni rinkka, edullinen. Aktalla on kantotuoli jossa lapsi istuu sellasella penkillä, on lapselle hyvä. Intersportissa myytiin joskus jotain kun käytiin kattomassa.

Yhteistyössä