Kantoreppu tietäjät! Mikä kantoreppu vastasyntyneestä alkaen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ljiiojkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

ljiiojkl

Vieras
Tiedän että Manduca käy ainakin vastasyntyneestä, entä muut mallit ja merkit, Patapum, Ergo, Yamo, Beco? Onko olemassa muita merkkejä? Mitä suosittelisit itse? Pitäisi saada helppokäyttöinen ja mukava kantoreppu, tulisi lyhytaikaiseen käyttöön kun pitää nopeasti päästä vauvan kanssa käymään esim. pesutuvassa.

Manduca on paras, mutta miksi ajattelet vain lyhytaikaista käyttöä? Miksi siis vain tuollaiseen pesulassa piipahtamiseen? Etkö voi käyttää sitä lenkkeillessä, ostoksilla käydessä, siivotessa...?

Tottakai mutta tuskin tulee käytettyä sen enempää, olen enemmän ratasihminen ja sen vuoksi pitääkin saada nopea ja helppokäyttöinen kantoväline, ei ole kärsivällisyyttä sitoa trikooliinaa parinkymmenen minuutin käytön vuoksi

Ja en nyt lähtis välttämättä manducaa (hintansa vuoksi) ostamaan jos on vain noin lyhyestä käytöstä kyse.

Mutta muuten kyllä suosittelen ko. kantoreppua. On todella hyvä jo vastasyntyneestä. :)
Ja tosiaan ei sen liinan sitomiseen mene kovin kauan. ;)
Ehkä muu hyvä olisi rengasliina, sen saa ainakin pujotettua nopeasti päälle ja ei muuta kun vauva kyytiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22111780:
rengasliina. on vielä nopeempi kuin manduca

Mä en kertakaikkiaan tajunnut regasliinaa :headwall: Eli pitäisi saada joku opettamaan käyttämään sitä. Sama koskee kantoliinaa.

Meillä oli babybjörn. Aivan paska. Ihan vastasyntyneen kanssa oli ok, mutta oli hartiat todella kipeät jatkuasti. Manduca on pelastanut monelta tilanteelta.

Olen käyttänyt rengasliinaa, trikooliinaa ja jopa patapumia aikanaan ja koin patampumin kätevimmäksi, pitkän liinan sidonta ei vain luonnistu enkä tykännyt siitä kamalasta kangasmäärästä ympärilläni.
Olisi kiva jos löytyisi patapumia vastaava reppu joka käy vastasyntyneestä alkaen. Oisikohan se sitten tuo manduca

Manduca on mun mielestä myös hyvä, mutta jotenkin ainakin esikoinen oli tosi hankala saada siihen kiinni pienenä, se vauvatuki on jotenkin kömpelö. Eikä se ole kovin nopea.

Tuollaista pesutupavisiittiä yms. varten ostin juuri tätä seuraavaa vauvaa varten Neobulle rengasliinan.