Kantoreppu-kokemuksia kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahvia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ergo ja se on jäänyt lähes käyttämättä :( Ostin kun niin kehuttiin mutta käytäntö olikin eri juttu. Edessä vielä menikin sen kantamisen puolesta (poika 10kg puolivuotiaana)mutta lapsi ei oikein tykänny kun näkyvyyttä oli vain äitin tissiväliin. Odotin innolla selässä kantamisen olevan helpompaa ja pojalle se olikin mukavampaa. Mutta mun ruumiinrakenne ei ilmeisesti sovi yhteen tuon repun kans. Isot rinnat kun on niin hihnojen välissä oleva poikkiremmi on tosi nätin näköinen laittaa sen sitten ylös tai rintojen alle jolloin kuppikoko ei jää epäselväksi kenellekkään... Ja se lantiovyö ei ole tarpeeksi topattu jotta se mukavasti asettuis kun repussa on painoa se 10kg tai yli. Lantiovyö uppoaa mahamakkaroihin (joita ei edes ole paljoa) ja käy kipeää + on sekin aika ruman näköistä. Minä siis 169,5cm/ 65kg. Että sellainen ergo tarina täälä.

Katselin esitteitä näiden havaintojeni jälkeen eikä yhdessäkään kuvassa ole isolla rintavarustuksella olevaa kantajaa. Ja tosi vähän, jos ollenkaan näkyy kuvissa se miten lantiovyö asettuu etupuolelta kantajan vatsalle. Miehille varmaan helppoa ja tosi hoikille, en osaa kuvitella miten minua isompi ihminen sais repun mukavasti päälleen??
Paljon on kehuja kuultu mutta tässä erilainen kokemus.

Mä jaksan kyllä Patapumilla kantaa meidän 4-vuotiasta, painaa ehkä 15 kg. Siis silleen kaupungilla tai kotipihassa, millekään vaellukselle en lähtisi! Pääasiallinen kyyditettävä mulla on n. 10-kiloinen 1,5-vuotias.

Yhteistyössä