Kantopussista

vieras
Mulla taitaa tuolla kaapissa olla käyttämätön tilaaja lahjaksi saatu kantopussi.. Vauva lehden tilaaja lahja taisi olla.. Merkkiä en tiedä, enkä onko kuinka hyvä?
 
mie
Hotslings kantopussi on ehdoton ainakin meilä oli sille käyttöä 3kk-2v . Todella helppo käyttää ja kulki aina käsilaukussa mukana. Imettäminenkin onnistui huomaamatta siinä.
Taaperoa pystyi kantamaan lonkalla ja otti toi meidän 1,5v siinä päikkäritkin pari kertaa . Lentomatkoilla hyvä ja muutenkin reissatessahelpottaa ja on hätävarana sitten kun ei välttämättä enää rattaita tarvita.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla taitaa tuolla kaapissa olla käyttämätön tilaaja lahjaksi saatu kantopussi.. Vauva lehden tilaaja lahja taisi olla.. Merkkiä en tiedä, enkä onko kuinka hyvä?
onko ohje tallella? :ashamed:
Vastasin jo tohon toiseen ketjuun, mutta ainoa ongelma on ettei ole skanneria..
 
suosittelen
Alkuperäinen kirjoittaja mie :
Hotslings kantopussi on ehdoton ainakin meilä oli sille käyttöä 3kk-2v . Todella helppo käyttää ja kulki aina käsilaukussa mukana. Imettäminenkin onnistui huomaamatta siinä.
Taaperoa pystyi kantamaan lonkalla ja otti toi meidän 1,5v siinä päikkäritkin pari kertaa . Lentomatkoilla hyvä ja muutenkin reissatessahelpottaa ja on hätävarana sitten kun ei välttämättä enää rattaita tarvita.
Veit sanat suustani! Ollaan oltu enemmän kuin 100% tyytväisiä, jopa mies olisi suotunut kantamaan sellaisella, en silti hankkinut miehelle omaa. Helpotti ainakin meillä elämää jo ihan kaupungilla käymisenkin ajan. Vauva pussiin ja menoksi! Ja meillä siis tuo saman merkin. En tiedä onko niissä nyt paljon eroja, mutta itse ihastuin noihin eniten; löytyy musta- ja rock-pussit. ;)
 

Yhteistyössä