H
hupsista
Vieras
Tuleva kantoliina-aloittelija kaipaisi vinkkejä hyvistä kantoliinoista
Toki tämäkin on varmaan hyvin pitkälti makuasia, mutta mitä te olette kokeneet hyväksi liinaksi aloittelijalle? Ensisijaisesti siinä olis tarkoitus kantaa vastasyntynyttä, tai siis ihan pienestä asti, mutta ei haittais vaikka olis taaperoikäisellekin sopiva 
Sain Vauvalehden tilaajalahjaksi jonkun kantopussin, ja se ei toiminut yhtään mulla.... Olen suht pienikokoinen ja se tuntui isolta, samoin kuin rintarepun kanssa en päässyt sinuiksi.
Näin jossain muistaakseni pikku-ruu merkkisen (??) liinan ja se näytti kivalta, suht toimivaltakin.
Tuntuu vaan, että valikoimaa on älyttömän paljon, ja maalaisen pitäisi mennä ihan kaupunkiin asti sovittelemaan
Vinkkejä siis kiitos!
Sain Vauvalehden tilaajalahjaksi jonkun kantopussin, ja se ei toiminut yhtään mulla.... Olen suht pienikokoinen ja se tuntui isolta, samoin kuin rintarepun kanssa en päässyt sinuiksi.
Näin jossain muistaakseni pikku-ruu merkkisen (??) liinan ja se näytti kivalta, suht toimivaltakin.
Tuntuu vaan, että valikoimaa on älyttömän paljon, ja maalaisen pitäisi mennä ihan kaupunkiin asti sovittelemaan
Vinkkejä siis kiitos!