Minulla on 7 vko:n ikäinen poika ja ostin pikkuruu kantoliinan jo ennen hänen syntymäänsä. Olen sitä yrittänyt käyttää, mutta pojan tulee siinä aina liian kuuma tai sitten ei viihdy siinä alkuunkaan ja alkaa kiemurrella parin minuutin päästä. Olen pitänyt häntä siinä kietaisu-2-risti-sidonnassa (tai mikä se nyt oli...) jalat sammakkoasennossa "smokkivyön" alla. Olen laittanut hänet sinne pelkässä vaipassa ja silti tulee kuuma. Välillä kyllä nukkuu siellä 45 minuuttiakin, mutta aika harvoin. Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja onko tilanne muuttunut jos vaan kärsivällisesti yrittää liinailla?
No sitten aloin jo miettimään rintarepun ostamista koska poika on aikamoinen sylikissa enkä oikein saa päivisin mitään tehtyä kun ei kauhean pitkiä päiväuniakaan nuku. Joten haluaisin todella löytää jonkun "kantovälineen". Olisin valmis kokeilemaan myös muita liinoja jos jollakulla on niistä hyviä kokemuksia. Rintareppua aloin miettimään kun ajattelin, että se olisi vähän viileämpi, mutta en tiedä onko noin?
Kertokaa ihmeessä kokemuksistanne kantamisesta, varsinkin jos on tosi lämminverinen vauva. Ja siis minulle suurin tarve olisi kantaa sisällä ja tehdä samalla kotitöitä yms.
No sitten aloin jo miettimään rintarepun ostamista koska poika on aikamoinen sylikissa enkä oikein saa päivisin mitään tehtyä kun ei kauhean pitkiä päiväuniakaan nuku. Joten haluaisin todella löytää jonkun "kantovälineen". Olisin valmis kokeilemaan myös muita liinoja jos jollakulla on niistä hyviä kokemuksia. Rintareppua aloin miettimään kun ajattelin, että se olisi vähän viileämpi, mutta en tiedä onko noin?
Kertokaa ihmeessä kokemuksistanne kantamisesta, varsinkin jos on tosi lämminverinen vauva. Ja siis minulle suurin tarve olisi kantaa sisällä ja tehdä samalla kotitöitä yms.