kantoliinasta...

  • Viestiketjun aloittaja jiki
  • Ensimmäinen viesti
jiki
Alkuperäinen kirjoittaja otsoemo:
Vaikea sanoa, ihan mahdollista. Meidän poika alkoi viihtyä vähän vanhempana paremmin kantorepussa kuin liinassa. Oisko sun mahollista lainata mistään kokeiluksi?
eipä taida olla... enhän mä ees tiä minkä hintaisia ne on, meneeköpaljon rahaa hukille jos tuleekin turha ostos?
 
liinasta
Meillä tyttö nyt 1v 3kk ja kannetaan liinassa :) Tosin painoa nyt reilut 8kg vasta. 15kg tais olla tossa painoraja, että vielä varmaan 3 vuotiaanakin menee tolla liinalla :D Kantaminen ei tosiaankaan oo mitenkään raskasta, että varmasti siis voi 6kk ikästä kantaa liinassa.
 
jiki
Alkuperäinen kirjoittaja liinasta:
Meillä tyttö nyt 1v 3kk ja kannetaan liinassa :) Tosin painoa nyt reilut 8kg vasta. 15kg tais olla tossa painoraja, että vielä varmaan 3 vuotiaanakin menee tolla liinalla :D Kantaminen ei tosiaankaan oo mitenkään raskasta, että varmasti siis voi 6kk ikästä kantaa liinassa.
niin, lähinnä mietin et kuin lapsi sinne noin myöhäisellä iällä tottuu? ei kai auta kuin kokeilla.
 
otsoemo
Alkuperäinen kirjoittaja jiki:
Alkuperäinen kirjoittaja otsoemo:
Vaikea sanoa, ihan mahdollista. Meidän poika alkoi viihtyä vähän vanhempana paremmin kantorepussa kuin liinassa. Oisko sun mahollista lainata mistään kokeiluksi?
eipä taida olla... enhän mä ees tiä minkä hintaisia ne on, meneeköpaljon rahaa hukille jos tuleekin turha ostos?
Kannattaa katsoa vaikka huutiksesta. Maksaahan ne. Me ostettiin reppu 50 eurolla käytettynä (tai itse asiassa oli tosi vähän käytetty) ja liina 30 eurolla (sekin oli kyllä käytetty, mutta priimakunnossa). Liikkeissä voi tietty kanssa kokeilla, ainakin me saimme.
 

Yhteistyössä