Kantoliinaongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suski

Vieras
Ostin 3-viikkoiselle vauvalleni Mollavauvan rengskantoliinan, mutta en millään onnistu asettamaan vauvaa mukavasti liinaan. Tuntuu että vauva jää aina ihan myttyyn ja liina on jotenkin liian ahdas. Ei kai vauvan kuulu jäädä liinassa ihan mutkalle ? Tähänastiset yritykset ovat päätyneet sekä vauvan että äidin totaaliseen hermostumiseen. Olen itse kokoa 42, liinaa on tietääkseni vain yhtä kokoa. Onko muilla samanlaista ongelmaa ? Ostinko väärän merkkisen liinan vai olenko vain taitamaton käyttämään sitä, vaikka ohjekin on apuna.

Heippa.

Kantoliinat ovat vähän makuasia, yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta ja joillekkin ne taas ei sovi lainkaan.
Itse olen myös kokoa 42 enkä ole tykännyt rengasliinasta, se ei jotenkin tue lasta tarpeeksi. Varsinkaan noin pientä. Isommalle, jo istuvalle lapselle se on hyvä pikaliina. Meillä toimi parhaiten pitkä trikoinen liina, ja se olikin TOSI hyvä. Suosittelen kokeilemaan! Katso kantoliinakanavalta tai babyidean nettisivuilta olisiko lähelläsi kantoliina tukihenkilöä, joka voisi auttaa tai jossa voisit sovitella erilaista liinaa!!

Huono olen neuvomaan kun vauva on vielä masussa, mutta mulla on se käsitys että kehtosidonnoissa ja rengasliinoissa pikkuvauva saakin olla ""mytyssä"". Ettei selkää ainakaan pidä yrittää liiaksi suoristella ja vastahan se kohdussa olikin ihan mutkalla. Se ei tietty ole hyvä jos molemmat hermostuu, mutta jos mytyssä on hyvä olla niin antaa olla vaan.

Yhteistyössä