kantoliina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmas tulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse tehty =)

Ne kun ihan järkiään maksaa halvimmatkin tuommoset 50?
Tuossa on iha nätti Hobby Hallin sivuilta:
http://www.hobbyhall.fi/images/product/226243_iso.jpg
En tiiä mimmonen on käytössä, luultavasti ihan hyvä =)

Olen itsekin miettinyt kantoliinaa. Mutta kannattaako sellaiseen investoida? Hyvät ja "kauniit" kun tuntuvat maksavan vähintään sen 50 eur tai enemmän. Olen miettinyt ihan tyyreintä hug-a-bub (noin 80 eur).Ja ei tietenkään koristeeksi viitsi hankkia.

Mutta onko käytännöllinen kaupungissa? Kotona tuskin jaksaisin ainakaan jatkuvasti pitää.. Ja kunnon vaunut mulla jo on, kääntyy pienessäkin tilassa. Mutta voiko kaupungille lähteä pelkän kantoliinan varassa? Jos vaikka lapsi "hermostuu" kesken kaiken?

Kantoliinaa enemmän mua kiinnostaa ergo-reppu (selässä pidettävä), mutta kun siihen ei ilmeisesti voi kun vasta 4 kk ikäisen pistää. Ja siinä vaiheessa on kun vauva on 4 kk, niin talvipakkasetkin lähenevät, joten ei siitä silloin iloa ole... ja vuoden ikäinen on kai jo aika painava selkärepussa kantaa.

On tää vaikeeta!

http://www.kenguruu.fi/index.php?cPath=2
Tuolla on joitain hieman edullisempiakin vaihtoehtoja. Jos käytetty kelpaa niin huuto.netistä löytyy myös monenmoisia liinoja, joskus halvallakin.

Itse tehty. Itse tein tukevan, 5m liinan intianpuuvillasta, hintaa tuli korkeintaan 12e.

Lisään vielä: Liinan osaa myös taatusti itse ommella, jos osaa siksakata reunat ja kääntää ne, mitään muuta ei tarvitse tehdä! Minä tykkäsin paksun kankaan takia myös kaventaa päät että on helpompi solmia, mutta sekään ei ole pakollista.<br><br>

Mä olen miettinyt kolmannelle kantopussia, joko Hotslingsia tai Zolowearia. Kakkosen kanssa mulla jäi aina se liina käyttämättä, kun tuntui muka niin hankalalta... :ashamed:

Jos käytettynä haluaa liinan vähän halvemmalla, niin kannattaa tsekata myös kestovaippainfon ja babyidean kirppissivut. Niillä myydään niin oikeasti käytettyjä kuin tyyliin "kerran kokeiltujakin" liinoja eli ne ovat hyviä foorumeja myös päästä eroon jutuista, jotka eivät jostain syystä sovikaan omaan käyttöön (minä esimerkiksi myin pari kertaa kokeillun kantoliinani pois babyidean kirpparilla).

Yhteistyössä