Kantoliina tms. 1-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zeina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Zeina

Jäsen
28.06.2007
587
0
16
Oliskos yks vuotiaalle jotain sopivaa kantoliinaa? Kertokaas te viisaammat ja kokeneemmat =)

Meillä kun tuo poitsu haluais olla kokoajan sylissä ja mun mistään kotihommista ei tule mitään. Aaattelin, joskos tuon ikäselle olis jotain kantoliinajutskaa, että mä saisin vähän käsiäni vapaaksi, mutta silti poitsu vois olla lonkalla mukana kotihommissa.

ihan tavallinen pitkä kudottukin toimii varmasti ihan ok, silläkin saa lonkkasidonnan aikaseksi, mut helposti myös eteen tai selkään.
toi kudottu lyhyt tai rengasliina on ihan näppärä, mut noita yhden olan sidontoja ei vaan kovin pitkään välttämättä jaksa pitää. Toki onhan se ehdottomasti parempi vaihtoehto, kuin se että kantaisit lonkalla ilman liinaa!
kantoreppu tai neliöliinakin olis varmasti hyviä vaihtoehtoja :)

Hotsligs kantopussi ,kulkee mukana vaikkapa käsilaukussa , sujautetaan vaan olkapäälle tosi yksinkertainen , jaksaa tuommoista 11kg taaperoakin kantaa lähes tunnin , meillä jopa matkalla otti poitsu unet kantopussissa istuessaan.

itse suosittelisin ergon kantoreppua.aika hintava mutta meillä maksanut itsensä takaisin.todella kätevä matkustaessa ja vaikka kaupassa käydessä. muksun painoraja on 18kg.joten menee vielä pitkään.

Tulipas paljon erilaisia vaihtoehtoja =)
Ny meni vaikeeksi, kun mä en oikeen tiedä mitään noista kantoliinoista ja repuista.
Mikähän nyt sitten ois sellanen helppo ja nopea laittaa paikoilleen ja lapsi siihen. Tuo kantopussi kuulostais aika kätsältä.
Kun tuo pojan roikottaminen ilman mitään tukea tuossa lonkalla on tosi raskasta. Sillä mulla tulikin mieleen joku tuollainen jolla vois tuossa lonkalla kantaa.
Ja tarkostushan ei oliskaan tuntitolkulla lasta kantaa, vaan just ett sais jotain edes tehtyä kahella kädellä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie :
Hotsligs kantopussi ,kulkee mukana vaikkapa käsilaukussa , sujautetaan vaan olkapäälle tosi yksinkertainen , jaksaa tuommoista 11kg taaperoakin kantaa lähes tunnin , meillä jopa matkalla otti poitsu unet kantopussissa istuessaan.

onkohan kovinkin arvokas ja mistähän saa ostettua?

Yhteistyössä