Kansanedustaja ostaa seksiä.. pitäisikö kansanedustajan nimi julkistaa ja hänet saattaa vastuuteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietteliäs"

Vieras
Mielestäni olisi ihan törkeää tuoda jonkun seksiä ostaneen nimi julkisuuteen, onpa sitten kyseessä tunnettu henkilö tai ei. Siinä ei ole mitään laitonta ja on jokaisen oma asia mitä touhuilee vapaa-ajallaan. Sekään ei meille muille kuulu, pettääkö hän puolisoon tms. Ainut mikä haittaa on se jos maksattaa "vapaa-ajan taksiajot" muilla.

No lehdet nyt tekee mitä vaan, jotta saavat voittoa... :( Kyse ei ole mistään muusta, kun ihmisten sairaan uteliaisuuden tyydyttämisestä ja sen varjolla rahoiksi lyömisestä! Olkoon vaikka itse presidentti, joka on käynyt maksullisessa, mutta se ei kuulu todellakaan meille. Jokaisella varmaan on omat luonnolliset tarpeensa ja niiden tyydyttäminen tavalla tai toisella lienee jokaisen oma asia. Ja tässä tapauksessakaan, kun sillä ei ole MITÄÄN tekemistä hänen työnsä kanssa, niin todella törkeää julkaista henkilön nimi tai sitten tasa-arvon vuoksi on tongittava muidenkin edustajien seksielämä ja niiden koukerot ja julkaistava! Ainoa näkemäni "rike" tuossa koko jutussa on tuon taksikortin mahdollinen "väärinkäytös", mutta sekään ei mielestäni ole julkinen, vaan eduskunnan sisäinen asia.

Kyllä mua ainakin kiinnostaa. Kansanedustaja joka käy makullisissa ei tule saamaan mun ääntä. Kyllä mä haluan tietää kuka se on ollut että tiedän etten äänestämällä samalla tule kannattaneeksi seksinoston ja myymisen laillistamista.

Tottakai kiinnostaa, uteliaisuus on luonnollinen psykologinen motiivi. En haluaisi ainakaan oman ehdokkaani harrastavan moista elämäntyyliä ja suosivan harmaata taloutta. Prostituoiden palvelujen käyttäminen halventaa ihmisarvoa. Moinen edustaja ei kelpaa edustajaksi!

[QUOTE="Qaz";21961121]Kohun aiheuttaa se, että ko. edustaja äänesti ostokiellon puolesta eduskunnassa[/QUOTE]

Jos sillä onkin addiktio maksullisiin, josta haluaa eroon ja ajatteli, että se loppuis, jos sais siitä sakon...? :whistle: *juu, HIEMAN kaukaa haettua* :D

[QUOTE="Qaz";21961121]Kohun aiheuttaa se, että ko. edustaja äänesti ostokiellon puolesta eduskunnassa[/QUOTE]

JOs tää pitää paikkansa niin vielä enemmän olen sitä mieltä että nimi ja naama lööppeihin ja äkkiä!

Jos jonkun pitää ajatella kansanedustajan lapsia ja vaimoa, se on nimenomaan tämän edustajan. Kuka nainen haluaisi elää valheessa? Haluan kansanedustajia, jotka toimivat oman maansa hyväksi ja kannattavat laillisten töiden tekoa ja verojen maksua!!! Nimi ja naama esille ja myös paikan menetys. Hänen kaikelta toiminnaltaan putoaa pohja pois tämän käytöksen vuoksi.

Jos olisi ihan mikä tahansa muu julkkis, muut kun on politikko, niin kansalla on musta tavallan oikeuskin tietää. Ne on sinne eduskuntaan palkattu hoitamaan meidän asioita ja niiden pitäisi edustaa kansan muraalikäsitystä. Jos joku edustaja on noin kaksnaamainen niin kyllä se pitää kertoa.

Mutta mistä te tiedätte, mikä tuon ukon motiivi maksullisiin on?
Ehkä hän on seksiriippuvainen?
Mitä jos vaimolla onkin vaikka joku vika, etteivät voi harrastaa keskenään seksiä ja antanut jopa siunauksensa asialle?
Tai jos se vaikka on seukannut tuon naisen kanssa ja nyt heillä on mennyt poikki. Tai nainen on yrittänyt parantaa opintoetuja "reittä pitkin"? Ja nainen sitten pettyessään väittääkin olevansa prostituitu ja ukon maksaneen seksistä?

:whistle:

Eli asiat ei aina ole ihan mustavalkoisia ja sietää Alibin miettiä kaksi kertaa nimen julkistamista, koska pitäviä todisteita väitetystä asiasta ei varmaan ole suuntaan eikä toiseen. Ihmiset nyt voivat lehdistölle juoruta mitä tahansa erilaisin motiivein, mutta se ei ole mielestäni riittävä peruste julkisesti "kivittää" jotain ihmistä.

Kansalla on oikeus tietää, jos kansanedustajan vaimo kärsii seksuaalisesta haluttomuudesta, eikä pysty tyydyttävään seksielämään miehensä kanssa. Näin kansalaiset voivat vaimon nähdessään ajatella: "Ai tuo on se nainen, joka pysty antamaan miehelleen seksiä, ja miehen on pakko käydä ostamassa sitä ilotytöltä!"

Tehkööt vapaa-ajallaan mitä haluavat, kunhan seksipartnerit ovat hommaan itse suostuneet ja ovat täysi-ikäisiä. Tietysti maksut omalla rahalla, ei kansan. Myöskään työaikaa ei tulisi käyttää huorissa juoksemiseen.

Mutkikas asia...ei ainakaan tuo taksikortin väärinkäyttö ole oikein. Jos on kannattanut seksin ostokieltoa, on tekopyhä. Jos nimi julkistettaisiin, uskon että saisi "myötätuntoääniä" sovinistisilta miehiltä ja naisilta.

Yhteistyössä