Kansainvälinen ILO- sopimus rajoittaa OrpoPurran työelämäuudistuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ohoh! Onko suomessa vielä sivistynyt ihminen? Kuulet varmaan usein persuilta, että et ole tervetullut...
Olen aina saanut tukkapöllöä yhden käden sormin laskettavina vuosina, joina olen tällä palstalla kirjoittanut.
Teen kammottavimmista viesteistä ilmoitukset palstan valvojalle. Kirjoittajat ovat yleensä kännissä, kun pahin sälä lentää näppikseltä.
Kävelin tänään kotikulmani kahvilan ohi. Myyntitiskin yllä oli Pride-lippuketju koristeena. Asuinalueeni on erittäin suvaitsevainen. globaali ja monikulttuurinen kaupunginosa. Odotan innolla, kun Yle alkaa filmata täällä Queen of Fuckin Everyting kakkoskautta.
Join kahvia varastomyynnistä ostamani toppi ylläni. Sain myymälästä kylkiäislahjan. Ainut vielä hengissä oleva veljeni soitti. Hänellä on huono muisti ja kuulo. Joka kerta puhelun jälkeen on pöllähtänyt olo. Sama juttu tämän palstan viestien lukemisen jälkeen. Onko kirjoittajat tosissaan, huonolla tuulella vai mikä heitä vaivaa? Tuskin olen ainut, jolle tämä palsta tuottaa epämiellyttävän olon.
Ihailin asuenalueeni korttelia, jossa en ole aiemminliikkunut. Pienen puistikon varteen on villiintynyt iso pusikko juhannusruusuja. Päivänkakkarta ovat hyvin runsaita ja pitkävartisia. En tarvitse lähteä Jenni Haukion tavoin perinnemetsään, koska Helsingissä löydän aina ihasteltavaa kotikulmiltani.

OrpoPurra ei ilmeisesti halua olla osa kansainvälistä sopimusjärjestelmää.

Meillä vallan ottaneet fasistit lähettivät ILO:n kokoukseen Woltin edustajan. Todennäköisesti OrpoPurra haluaa irti ILO:sta vaikka se tarkoittaa monella alalla, että Suomalaisten yritysten kanssa ei voi enää tehdä kauppaa, jos suomi ei ole sitoutunut pitämään perusoikeuksista huolta.

Woltin laittaminen neuvotteluihin ei ole kiellettyä, mutta tuskin suomessa on koskaan aiemmin tullut mieleen antaa millekään yritykselle yhtä suoraan mahdollisuutta vaikuttaa neuvotteluissa, kun yrityksellä on selkeä kytky neuvoteltavaan asiaan.

Sinästä tämä on ihan OrpoPurran politiikan kaltaista antaa oma edustuspaikka yritykselle, jonka asioita OrpoPurra haluaa ajaa. Varmaan jatkossa nähdään, että suomi antaa esim. tietoturva asioissa oman paikkansa TikTokille ja vaikka suomen puolustuksen asioissa Israelin sotafirmalle

Olen aina saanut tukkapöllöä yhden käden sormin laskettavina vuosina, joina olen tällä palstalla kirjoittanut.
Teen kammottavimmista viesteistä ilmoitukset palstan valvojalle. Kirjoittajat ovat yleensä kännissä, kun pahin sälä lentää näppikseltä.
Kävelin tänään kotikulmani kahvilan ohi. Myyntitiskin yllä on Pride-lippuketju koristeena. Asuinalueeni on erittäin suvaitsevainen. globaali ja monikulttuurinen kaupunginosa. Odotan innolla, että Yle alkaa filmata täällä Queen of Fuckin Everyting-sarjan kakkoskautta.
Join kahvia varastomyynnistä ostamani toppi ylläni. Sain myymälästä kylkiäislahjan. Ainut vielä hengissä oleva veljeni soitti. Hänellä on huono muisti ja kuulo. Joka kerta hänen puheluiden jälkeen on pöllähtänyt olo. Sama juttu tämän palstan viestien lukemisen jälkeen. Onko kirjoittajat tosissaan, huonolla tuulella vai mikä heitä vaivaa? Tuskin olen ainut, jolle tämä palsta tuottaa epämiellyttävän olon.
Ihailin asuenalueeni korttelia, jossa en ole aiemminliikkunut. Pienen puistikon varteen on villiintynyt iso pusikko juhannusruusuja. Päivänkakkarat ovat hyvin runsaita ja pitkävartisia. En tarvitse lähteä Jenni Haukion tavoin Kirsi Kunnas-perinnemetsään, koska Helsingissä löydän aina ihasteltavaa kotikulmiltani./korjasin
Selasin uutisia. Purra on sanonut lehtitoimittajalle, että persut tähtävät ykköspuolueeksi seuraavissa vaaleissa ja pääminiteripuolueeksi hallituksessa.
Kengänkiillottajan ego sen kuin paisuu. Pisn Suomi on hänelle liian pieni maa.
Ehkä Putin luovuttaa hänelle osan valtakunnastaan.

Urpo ja Pörrö ottaneet Suomen historian eniten velkaa (ilman viime kauden vakavia kriisejä), tuhonneet työllisyyttä 70 000 - 80 000 hengellä ja aiheuttaneet pahimmat konkurssit 90-luvun jälkeen sekä tuhonneet sosiaaliturvaa ja työelämää siinä määrin, että korjausurakasta tulee valtava. Todennäköisesti mahdoton ellei ei-porvarillinen hallitus pääse korjaamaan ilman porvaripuolueiden jarrutusta

Ilman vakavia kriisejä? Ukrainassa on edelleen sota, nyt uutena on tullut kauppasota ja Lähi-idän yhä paheneva kriisi.
SDP ei aio perua mitään Orpon hallituksen säästöjä, eikä vasemmisto saa muodostettua hallitusta ilman jotain porvaripuoluetta. Ja mikä porvaripuolue lähtisi sdp-vihr-vas-hallitukseen, ei mikään.

Persujen ja kokkareiden ainut puolustus omalle paskalle politiikalle on ollut jo vuoden ajan, että kun me hävitään seuraavat vaalit, niin vasemmisto on kusessa hoitaessaan sitä suomea, joka me sille jätetään.

Voisiko ne vaan lopettaa ja antaa vasemmiston hoitaa homman jo nyt? Ei kaikkea tarvitse tuhota sitä ennen

Selasin uutisia. Purra on sanonut lehtitoimittajalle, että persut tähtävät ykköspuolueeksi seuraavissa vaaleissa ja pääminiteripuolueeksi hallituksessa.
Kengänkiillottajan ego sen kuin paisuu. Pian Suomi on hänelle liian pieni maa.
Ehkä Putin luovuttaa hänelle osan valtakunnastaan.
Jatkan viestiäni. Helena Petäistö kirjoittaa MTV-kolumnissaan, että Trump on jukistanut somessa olevansa kuningas ja paavi. Ehkä Putin pistää paremmaksi. Titteleitä riittää, ja niitä voi keksiä lisää itse tai tekoälyn avulla.
Tällä palstalla joku kitkerä ja hapan lukijani kirjoitti, että olen Suomen rantaan ajatunut mursu.
Katkerat persut ovat hätää kärsimässä. Joku satunnainen kirjoittaja mammapalstalla pitää tirvaista litteäksi kuin inisevä itikka. Nimimerkki Palstapesun hirteen menoneuvo ei ole vielä tehonnut.
Juhannus on tulossa, kesä on kauneimmillaan, ja tällä palstalla paha olo sen kuin yltyy.
Kun juhannus on ohi, ja pontikkapannut on potkittu lyttyyn, neuvoni on.
Siirtykää keskustelemaan mieli ry:n sivuille. Laitan kaikessa hiljaisuudessa pillit pussiini, ja toivotan kaikille elämänhaluista elämää. Jos joku näyttää aikovan hypätä sillalta alas, menkää kysymään mitä sinulle kuuluu. Näin pappi puhui tämän päivän radiojumalanpalveluksessa. Minulle kuuluu vain hyvää.
On aina kuulunut, ja toisekseen olen liian nuori ja kaunis. En edes uskalla katsoa peiliin, kun kauneuteni häikäisee. Pitää odottaa vielä hyvin kauan, että alan etsimään sen aikaiselle tulevalle kesälle kesäheilaa. Kyllä mursu ja ihminenkin ehtii lemmenunelmiin lähellä peräseinäänsä.

Siis mitä se hallitukselle kuuluu mitä työmarkkinajärjestöt sopivat keskenään. Tai työnantaja työntekijän kanssa. Kummaa holhoamista että enää ei muka saisi edes sopia mistään paremmasta. Jos työnantajalla on varaa, niiin se on sen asia, ei hallituksen nillittäjien. Kummaa käskytys- ja komentotaloutta ajaa tämä kauhukabinetti, oikeaa porvarisosialismia, jossa hallitus päättää työpaikkojen asiat.
Mikä on kabinetti nykyään?

Yhteistyössä