V
vierailija
Vieras
Suomen rajusti kasvava työttömyys on hallituksen itse leikkauksilla aiheuttama. Eurooppalainen suhdanne on ollut hyvä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomi on mainittu erikseen maana, jossa hallitus jatkaa työelämän heikentämistä.
![]()
Kansainvälinen raportti: Suomi ei yllä työntekijöiden oikeuksissa huipputasolle
Suomen kanssa samassa sarjassa ovat esimerkiksi Uruguay ja Singapore.www.tehylehti.fi
Ilmianto väkivaltaisesta viestistä tehty.Kyllä tämänkin sopimuksen voi irtisanoa. Miksi Suomi on edes mennyt allekirjoittamaan jotain sopimuksia, jotka takaavat työn tekijälle etuja? Vassarit hirteen
Ilmianto väkivaltaisesta viestistä tehty.
Olen aina saanut tukkapöllöä yhden käden sormin laskettavina vuosina, joina olen tällä palstalla kirjoittanut.Ohoh! Onko suomessa vielä sivistynyt ihminen? Kuulet varmaan usein persuilta, että et ole tervetullut...
Selasin uutisia. Purra on sanonut lehtitoimittajalle, että persut tähtävät ykköspuolueeksi seuraavissa vaaleissa ja pääminiteripuolueeksi hallituksessa.Olen aina saanut tukkapöllöä yhden käden sormin laskettavina vuosina, joina olen tällä palstalla kirjoittanut.
Teen kammottavimmista viesteistä ilmoitukset palstan valvojalle. Kirjoittajat ovat yleensä kännissä, kun pahin sälä lentää näppikseltä.
Kävelin tänään kotikulmani kahvilan ohi. Myyntitiskin yllä on Pride-lippuketju koristeena. Asuinalueeni on erittäin suvaitsevainen. globaali ja monikulttuurinen kaupunginosa. Odotan innolla, että Yle alkaa filmata täällä Queen of Fuckin Everyting-sarjan kakkoskautta.
Join kahvia varastomyynnistä ostamani toppi ylläni. Sain myymälästä kylkiäislahjan. Ainut vielä hengissä oleva veljeni soitti. Hänellä on huono muisti ja kuulo. Joka kerta hänen puheluiden jälkeen on pöllähtänyt olo. Sama juttu tämän palstan viestien lukemisen jälkeen. Onko kirjoittajat tosissaan, huonolla tuulella vai mikä heitä vaivaa? Tuskin olen ainut, jolle tämä palsta tuottaa epämiellyttävän olon.
Ihailin asuenalueeni korttelia, jossa en ole aiemminliikkunut. Pienen puistikon varteen on villiintynyt iso pusikko juhannusruusuja. Päivänkakkarat ovat hyvin runsaita ja pitkävartisia. En tarvitse lähteä Jenni Haukion tavoin Kirsi Kunnas-perinnemetsään, koska Helsingissä löydän aina ihasteltavaa kotikulmiltani./korjasin
Selasin uutisia. Purra on sanonut lehtitoimittajalle, että persut tähtävät ykköspuolueeksi seuraavissa vaaleissa ja pääminiteripuolueeksi hallituksessa.
Kengänkiillottajan ego sen kuin paisuu. Kohta Suomi on hänelle liian pieni maa.
Ehkä Putin luovuttaa hänelle osan valtakunnastaan.
Urpo ja Pörrö ottaneet Suomen historian eniten velkaa (ilman viime kauden vakavia kriisejä), tuhonneet työllisyyttä 70 000 - 80 000 hengellä ja aiheuttaneet pahimmat konkurssit 90-luvun jälkeen sekä tuhonneet sosiaaliturvaa ja työelämää siinä määrin, että korjausurakasta tulee valtava. Todennäköisesti mahdoton ellei ei-porvarillinen hallitus pääse korjaamaan ilman porvaripuolueiden jarrutusta
Jatkan viestiäni. Helena Petäistö kirjoittaa MTV-kolumnissaan, että Trump on jukistanut somessa olevansa kuningas ja paavi. Ehkä Putin pistää paremmaksi. Titteleitä riittää, ja niitä voi keksiä lisää itse tai tekoälyn avulla.Selasin uutisia. Purra on sanonut lehtitoimittajalle, että persut tähtävät ykköspuolueeksi seuraavissa vaaleissa ja pääminiteripuolueeksi hallituksessa.
Kengänkiillottajan ego sen kuin paisuu. Pian Suomi on hänelle liian pieni maa.
Ehkä Putin luovuttaa hänelle osan valtakunnastaan.
Suhdanteet nyt heittelee, mutta isossa kuvassa suomella ei ole varaa lopettaa ulkomailta tehtäviä työntekijärekrytointeja
Kiinastako ne on tulleet aiemmin?Niillä on siirtoelinkaupan takia oltava iso valinnanvara
Mikä on kabinetti nykyään?Siis mitä se hallitukselle kuuluu mitä työmarkkinajärjestöt sopivat keskenään. Tai työnantaja työntekijän kanssa. Kummaa holhoamista että enää ei muka saisi edes sopia mistään paremmasta. Jos työnantajalla on varaa, niiin se on sen asia, ei hallituksen nillittäjien. Kummaa käskytys- ja komentotaloutta ajaa tämä kauhukabinetti, oikeaa porvarisosialismia, jossa hallitus päättää työpaikkojen asiat.