Kännykkä kosketusnäytöllä vai perinteisillä näppäimillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gsm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gsm

Vieras
Onko kosketusnäyttö heti likainen ja naarmuilla? Onko sitä vaikea käyttää verrattuna perinteisiin näppäimiin? Tarkoitus on käyttää puhelinta lähinnä perinteisesti eli soittamiseen ja tekstailuun, kalenterimerkintöihin jne. Kumpi olisi siis kannattavampi? Ensiarvio olisi perinteiset näppäimet, mut nyt alkanut miettiä, että olisiko se kosketusnäyttö kuitenkin parempi?

Onko kosketusnäyttö heti likainen ja naarmuilla? Onko sitä vaikea käyttää verrattuna perinteisiin näppäimiin? Tarkoitus on käyttää puhelinta lähinnä perinteisesti eli soittamiseen ja tekstailuun, kalenterimerkintöihin jne. Kumpi olisi siis kannattavampi? Ensiarvio olisi perinteiset näppäimet, mut nyt alkanut miettiä, että olisiko se kosketusnäyttö kuitenkin parempi?

Mulla c6, siinä on molemmat :)...

Kosketusnäyttö ehdottomasti. Ei ole ainakaan mulla puolen vuoden käytössä naarmuuntunut yhtään, lian nyt saa pyyhittyä pois. Entisessä "perinteisessä" näppäimistössä oli mulla aina niiden näppäinten välissä jotain irtotavaraa/likaa.

Kosketusnäyttö ehdottomasti. Ei ole ainakaan mulla puolen vuoden käytössä naarmuuntunut yhtään, lian nyt saa pyyhittyä pois. Entisessä "perinteisessä" näppäimistössä oli mulla aina niiden näppäinten välissä jotain irtotavaraa/likaa.

mun edellinen luuri oli käytössä n, 2 ½ vuotta eikä näytössä ole mitään jälkiä. eikä mitään muitakaan vikoja.

Molemmat. Kosketusnäyttöä sen verran, että sillä voi laittaa numerot, valita valikossa yms mutta lisäksi myös qwerty-näppäimistö oikeilla nappuloilla, koska sillä on helpoin kirjoittaa tekstareita.

Mulla ollut nyt n. vuoden kosketusnäytöllinen halppis nokia ja ei naarmun naarmua näytössä, ja hyvin on toiminut. Onhan se kosketusnäyttö aluksi erikoinen käyttää ja vaikeakin mutta kyllä siihen oppii ;) Mulle ei myöskään perusluuria enää!

Kosketusnäyttö, en oikein osaa tavallista enää käyttää.. Ja N900 on kestänyt puutarhurin mukana sellasen määrän kolhuja, multaa, turvetta, paskaa ja rapaa ilman naarmuja että kyllä se normaalin käytönkin kestää :D

Koitin tänään kaverin kosketusnäytöllistä puhelinta, mutta mulla on liian pitkät kynnet kun en saa siihen mitään tuntumaa. Näppäimistö on mun suosikkini.

otin nokian X3-02 joka on osittain kosketusnäytöllä ja harmittaa todellakin... en hallitse sitä ollenkaan ja se näyttö reagoi jotenkin huonosti.. saa painaa miljoona kertaa tai sitä mä en vaan osaa.. vierityskin on ihan helvettiä menee miten sattuu... hyi laitoin uuden puhelimen takas laatikkoon ja otin takas normaali näppiksellä toimivan C5.

iPhonen kosketusnäyttö toimii tosi hyvin :heart: Olen aiemmin kokeillut muitakin kosketusnäytöllisiä, mm. Nokia ja zte blade, mut iPhonen jälkeen en enää muihin vaihda. Saati normi puhelimiin.

[QUOTE="Anne";24900884]Molemmat. Kosketusnäyttöä sen verran, että sillä voi laittaa numerot, valita valikossa yms mutta lisäksi myös qwerty-näppäimistö oikeilla nappuloilla, koska sillä on helpoin kirjoittaa tekstareita.[/QUOTE]

Niin minäkin luulin kunnes tänään kokeilin vanhaa puhelintani, jossa on norminäppäimet (gwerty) ja totesin että osaan sittenkin nykyään kirjoittaa paremmin tuolla kosketusnäytöllisellä C7:lla.

On ollut puolisen vuotta käytössä eikä ole minkäänlaisia käytön jälkiä. En edes suojaa sitä mitenkään vaan on taskussa ja laukussa ihan sellaisenaan.

Niin minäkin luulin kunnes tänään kokeilin vanhaa puhelintani, jossa on norminäppäimet (gwerty) ja totesin että osaan sittenkin nykyään kirjoittaa paremmin tuolla kosketusnäytöllisellä C7:lla.

On ollut puolisen vuotta käytössä eikä ole minkäänlaisia käytön jälkiä. En edes suojaa sitä mitenkään vaan on taskussa ja laukussa ihan sellaisenaan.

Hyvä puhelin on sinullakin. :whistle:

otin nokian X3-02 joka on osittain kosketusnäytöllä ja harmittaa todellakin... en hallitse sitä ollenkaan ja se näyttö reagoi jotenkin huonosti.. saa painaa miljoona kertaa tai sitä mä en vaan osaa.. vierityskin on ihan helvettiä menee miten sattuu... hyi laitoin uuden puhelimen takas laatikkoon ja otin takas normaali näppiksellä toimivan C5.

Olisit ostanut I-luurin tai Androidin, niin toimii kunnolla. Nokiat onkin ihan paskoja.

Yhteistyössä