Alkuperäinen kirjoittaja eläjaannatoisteneläää:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä meillä ainakin ryypättiin ristiäisissä tai siis aamupäivällä oli kastajaiset ja sitten vieraat jäi istumaan iltaa ja ryypiskelemään. Lapsi oli myös kotona, mutta sille oli hoitaja. Siis ei minusta ristiäisissä ryyppääminen ole mitenkään tuomittavaa.
Mä ymmärrän jotkut 50-v bileet, yo-juhlat tai häät, että siellä vähän otetaan vettä vahvempaa, mutta en sitä, että pienen vauvan juhlissa aletaan kännäämään |O :headwall: Ei meillä kukaan tullu edes krapulassa meidän tytön ristiäisiin!! Hävettävää mun mielestä!
No ei minua ainakaan hävettänytSe on ollut meillä suvussa tapana samoinkuin meillä ryypätään myös hautajaisissakin ja toki joissain muissakin juhlissa. Harva meidän suvussa muuten alkoholia käyttääkään kuin näissä sukujuhlissa.
Onhan se varmaan outoa joistakin, mutta itse en pidä mitenkään tuomittavana.
Sulla on varmaankin tosi alhainen moraali.
Tämä on jo vainajan häpäisemistä!! Ja en edes usko, että KUKAAN ON NOIN HULLU!!
entäs jos vinajakaan itse ei sylkenyt lasiin? onkosse siltten hullua?
Vaikka kuinka vainaja olis itse ollu alkkis, niin ei kai sitä viinaa tarvii siihen hautajaisasiaan sotkea. Se ei perinteisesti kuulu siihen, kristilliseen juhlaan. Tuntuu, että kunnioitus vainajaa kohtaan on kyllä hukassa, jos hautajaispäivänä pitää tarttua pulloon, JOS EI KAIKKI MUUTKIN OLE ALKKIKSIA jotka ei pysty olemaan erossa viinasta!