kannettavista apua...

Meillä on Fujitsu Siemensin Amilo joku,muuta en tiiä.Ei mitään vikaa,muuta kuin että kuumenee ihan sairaan paljon,yhdessä vaiheessa niin kovin että sammui itsestään.Siemensistä sanoivat vaan että imuroida ahkerasti...
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kannattaa ostaa sellainen kannettava, jossa on prosessori, joka on suunniteltu kannettaviin. Silloin ei kumene niin paljon.
ja sellainen on mikä ?
En ole nyt hetkeen seurannut, mitä on tarjolla, mutta kysymällä kaupasta selviää...
 
Hannapur
Mä ostin vähän aikaa sitten tällasen Acer Aspire 5520 ja hyvin on pelannut. silloin kun suunnittelin ostoa kriteereinä mulla oli kohtuuhinta ja sellainen missä tuplaydinprosessori, koska se pyörittää ohjelmia paremmin. Niissä tiedoissa lukee silloin esim dual. Mutta jos mulla ois ollu laittaa n. 900 euroa koneeseen olisin ottanut Mac:in kannettavan esim. tämän
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000reXEcjV3?ProductID=.r_D4QFHR1YAAAEfy80_Qhy7&CatalogCategoryID=nonD4QFHlt0AAAEWLXYxgGs8 Tulikohan toi linkki nyt oikein.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kannattaa ostaa sellainen kannettava, jossa on prosessori, joka on suunniteltu kannettaviin. Silloin ei kumene niin paljon.
No kyl kaikis kannettavissa on nykyään ihan kannettaviin suunnitellut prosessorit.
Okei... pari vuotta sitten halvimmissa kannettavissa ei ollut ja se just aiheutti tuota ylikuumenemista.
 

Yhteistyössä