Kannet neuvolakortille, mistä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanna81

Vieras
Olen joillakin nähnyt sellaisia ihania kankaisia kansia, joihin saa neuvolakortin, tietäiskö joku mistä sellaiset voisi hankkia? En osaa itse ommella, ja haluaisin semmoset omille lapsilleni.

googlettamalla löytyy vaikka mitä.

http://www.helmililja.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/31012008-33371/Products/PPNeuvola2

http://www.peikonpoika.fi/index.php?cPath=9&osCsid=ab5900928937675d3efaaa86832a74e8

jossain käsityöekrhon lehdessä oli joskus ohjeet, jos on ompelutaitoinen ystävä. Ja googleen hakusanaksi neuvolakortin kannet niin löytyy liikkeitä missä myydään

Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja tsubaki:
jossain käsityöekrhon lehdessä oli joskus ohjeet, jos on ompelutaitoinen ystävä. Ja googleen hakusanaksi neuvolakortin kannet niin löytyy liikkeitä missä myydään

Oliko kyseessä Suuri Käsityökerho -lehti?

joo, muistaakseni, mulle on tulut sekä novita/moda että SK ja muistaakseni oli SK:ssa, voin jossain vaiheessa tarkistaa, jos on kiinnostusta, mutta tänään ei oikein onnistu

Voi kiitos, taidanpa tilata tuommoisen sienikuvioisen kotelon...tai sitten pöllöillä...tai...hankala valita kun on kaikki aika hauskan näköisiä. Noi peikonpojan kotelon on kans ihan kivoja, muta vähän valjuja mun makuun.

Me saatiin neuvolasta muoviset kannet. Ovat vakuutusyhtiöiden ja pankkien lahjoja ja kansissa siis pankin tai vakuutusyhtiön mainos. Mutta ajaa siis asiansa. Kansien sisäsivuilla myös muovitaskuja muillekin papereille.

Alkuperäinen kirjoittaja neuvolasta meillä:
Me saatiin neuvolasta muoviset kannet. Ovat vakuutusyhtiöiden ja pankkien lahjoja ja kansissa siis pankin tai vakuutusyhtiön mainos. Mutta ajaa siis asiansa. Kansien sisäsivuilla myös muovitaskuja muillekin papereille.

Juu samat kannet meillä. Keltaiset joissa muksu mainoksia, nalle istuu marjojen keskellä. :) Ihan kivat ovat!

Joo on meilläkin ne neuvolan muovikuoret, mutta ei kai sitä aina tarvii olla niin käytännöllinen ja järkevä. Niitä kortteja kulettelee mukana kuitenkin monta vuotta. Pientä piristystä arkeen ;)

täällä näytti olevan jonkinlainen ja tosi edullinen, ja noita samoja kankaitakin, joten varmaan niissä kuoseissakin saa, on kyllä pussukkamallinen www.greengaia.fi

Onkohan tuommonen pussukkamallinen hyvä käytössä, vähän epäilyttää. Halvempi ois tietty, mutta enpä tuosta kyllä enempi maksaiskaan. Tilaan kuitenkin sellasen kotelomallisen, kunhan saan päätettyä värin ja kuosin.

Tänään tuli kannet, ja ovat kyllä livenä vielä kivemmat. kuin osasin odottaa. Olipa kyllä todella nopsa toimitus, ja kivasti pakattu. Heti laitoin meidän kortit kansiensa väliin! Suosittelen!!! Ostin ne siis tuolta kirppuliinin antamasta osoitteesta http://miukauppa.blogspot.com/ ja päädyin sellaisiin pöllökuvioisiin :)

löysin vielä tän ketjun!!! Piti tulla kiittämään vinkeistä, tän innoittamana tilasin meillekin tuommoiset kannet korteille! Neuvolassakin herättivät ihastusta, ainut joka ei oikein ymmärrä on tuo meidän isukki :(

Yhteistyössä