S
sanna81
Vieras
Olen joillakin nähnyt sellaisia ihania kankaisia kansia, joihin saa neuvolakortin, tietäiskö joku mistä sellaiset voisi hankkia? En osaa itse ommella, ja haluaisin semmoset omille lapsilleni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tsubaki:jossain käsityöekrhon lehdessä oli joskus ohjeet, jos on ompelutaitoinen ystävä. Ja googleen hakusanaksi neuvolakortin kannet niin löytyy liikkeitä missä myydään
Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:Alkuperäinen kirjoittaja tsubaki:jossain käsityöekrhon lehdessä oli joskus ohjeet, jos on ompelutaitoinen ystävä. Ja googleen hakusanaksi neuvolakortin kannet niin löytyy liikkeitä missä myydään
Oliko kyseessä Suuri Käsityökerho -lehti?
Alkuperäinen kirjoittaja Kirppuliini:Mä ostin omani juuri täältä http://miukauppa.blogspot.com/, on vähän halvempia ja iloiset värit!
Alkuperäinen kirjoittaja neuvolasta meillä:Me saatiin neuvolasta muoviset kannet. Ovat vakuutusyhtiöiden ja pankkien lahjoja ja kansissa siis pankin tai vakuutusyhtiön mainos. Mutta ajaa siis asiansa. Kansien sisäsivuilla myös muovitaskuja muillekin papereille.