Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mäki osaan viel yllättääAlkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:Wau! Ompa kaunis! Kyllä kannatti maksaa =) Odotin kyllä jotain ihan muuta kun oli sun alotus :saint:
siinä on sellaset vyölenkit, ei huvittas heti leikellä :/Alkuperäinen kirjoittaja joo:Kaunis. Vyörusetin ottaisin pois...Se on musta liikaa.
Ei ole liikaa. Todella kaunis. Sekä mekko, että sinä.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Kaunis. Vyörusetin ottaisin pois...Se on musta liikaa.
mä en kyllä nähny naamaa..sokeako =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole liikaa. Todella kaunis. Sekä mekko, että sinä.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Kaunis. Vyörusetin ottaisin pois...Se on musta liikaa.
oulun fiorellasta, oli muitakin vastaavia mut tuohon päädyinAlkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:todellakin..aivan ihana..*kade*..mistä ostit
Ihan siitä osasta fjongaa puhuin, joka näkyi kuvassa. Vai eikö tuo kroppa ole kaunis? On musta ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:mä en kyllä nähny naamaa..sokeako =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole liikaa. Todella kaunis. Sekä mekko, että sinä.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Kaunis. Vyörusetin ottaisin pois...Se on musta liikaa.
on kroppa kaunis =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan siitä osasta fjongaa puhuin, joka näkyi kuvassa. Vai eikö tuo kroppa ole kaunis? On musta ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:mä en kyllä nähny naamaa..sokeako =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole liikaa. Todella kaunis. Sekä mekko, että sinä.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Kaunis. Vyörusetin ottaisin pois...Se on musta liikaa.
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vau, kannatti!! kyl mäkin maksaisin jos mul ois tollanen kroppa