Kannattiko luottaa viranomaisiin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi en luottanut. Vaikka kaikki sitä toitotti.. "ammattilaisiin voi luottaa"
Olin itse raskaana, en ottanut rokotetta. En ottanut esikoiselle.
Olin huono äiti, kun ehdoin tahdoin halusin pilata lapseni elämän... Mutta, eipä olla oltu edes kipeenä!

Edellisestä ketjusta jäi valtavasti näiltä rokotusten vastustajilta vastaamattomia kysymyksiä. Aloitetaanko niistä ennen kuin aletaan vaahtoamaan lisää?

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2063036-rokotevastaisuus-lisaantyy-suomessa/sivu5.html

Jään odottamaan vastauksia. :)

Onneksi en luottanut. Vaikka kaikki sitä toitotti.. "ammattilaisiin voi luottaa"
Olin huono äiti, kun ehdoin tahdoin halusin pilata lapseni elämän... Mutta, eipä olla oltu edes kipeenä!

Typerys. Huonolla tuurilla sinäkin olisit voinut saada taudin ja pahimmassa tapauksessa kuolla. Tai vähintään menettää syntymättömän lapsesi. Kyllä rokotuksista oli enemmän hyötyä kuin haittaa.

Typerys. Huonolla tuurilla sinäkin olisit voinut saada taudin ja pahimmassa tapauksessa kuolla. Tai vähintään menettää syntymättömän lapsesi. Kyllä rokotuksista oli enemmän hyötyä kuin haittaa.

Mikä oli hyöty? Lähes kaikki kuolleet olivat saaneet piikin ja olivat ennestään sairaita, JOTEN PIIKKI TAPPOI, ei tauti. Hyvin hys, hys ollaan piikin jälkeisistä kasvaneista keskenmenoista ja komplikaatioista... Kätilöt eivät uskalla puhua, voi mennä työpaikka.

Ehkä juuri se, että suurinosa väestöstä sai rokotteen, pelasti teidän henkenne.

Mielestäni muutaman ihmisen (jolla taipumus tautiin) sairastuminen narkolepsiaan oli pienempi paha, kuin sitä isomman osan väestöä kuoleminen tautiin.

• Tykkää
Reactions: mamacita_
[QUOTE="äiti";25214388]Mikä oli hyöty? Lähes kaikki kuolleet olivat saaneet piikin ja olivat ennestään sairaita, JOTEN PIIKKI TAPPOI, ei tauti. Hyvin hys, hys ollaan piikin jälkeisistä kasvaneista keskenmenoista ja komplikaatioista... Kätilöt eivät uskalla puhua, voi mennä työpaikka.[/QUOTE]

Mistä olet saanut tietosi? Mä muistan kyllä yhden kuolleista saaneen piikin. Mutta siinäkin tapauksessa oli saanut rokotteen liian myöhään eli oli ehtinyt saada taudin, ennenkuin rokote oli voimissaan.

[QUOTE="äiti";25214471]Miksi maissa joissa ei rokotettu, oli kuolleisuus vähäisempää kuin meillä??[/QUOTE]

Monta ihmistä Suomessa kuoli? Ja kun vastaat niin mukana on linkki sivuun josta tietosi otit. :)

Haloo, ne oli vanhuksia jotka kuoli. Vuodessa kuolee pelkkään tavalliseen flunssaanaika paljon vanhuksia! Ja< ne muut kuolleet: heillä oli ennestään jo sairautta!!

Ja kaikki haitat eivät ole heti näkyviä tai tuntuvia. Esim raskaana sairastettu influenssa lisää huomattavasti lapsen riskiä sairastua skitsofreniaan myöhemmin.

Voisitko laittaa tällaisiin väitteisiin jatkossa linkit suoraan johonkin (lääketieteellisiin, sairaalassa tai yliopistossa tehtyyn) tutkimukseen? Mielellään sellainen tai sellaisia, josta käy ilmi, että sama tulos on saatu vähintään kaksi kertaa eri henkilöiden toimesta (tieteellinen prosessi, you know).

Esimerkiksi Puolassa ja Virossa ei rokotettu lainkaan eikä sikainfluenssakuolemia ollut. Totuus on se, että Suomessa alettiin rokottaa sen jälkeen kun virusepidemia oli jo oikeastaan ohi ja lopulta kymmenet ihmiset kärsivät loppuikänsä tuosta rokotteesta. Oikeus ja kohtuus?

No kannattaa käyttää maalaisjärkeä.
Ensinnäkin rokote, joka hätäpäissään ostetaan kauhean pandemiakohun saattelemana, jota ei ole edes testattu tarpeeksi, niin kuka sellaisen haluaa itselleen saati lapselleen laittaa?
Ja myös se pieni asia kannattaa pitää mielessä, että näillä erilaisilla pandemiakohuilla rokotetehtailija lyövät hyvin rahoiksi =)

[QUOTE="vieras";25214816]Esimerkiksi Puolassa ja Virossa ei rokotettu lainkaan eikä sikainfluenssakuolemia ollut. Totuus on se, että Suomessa alettiin rokottaa sen jälkeen kun virusepidemia oli jo oikeastaan ohi ja lopulta kymmenet ihmiset kärsivät loppuikänsä tuosta rokotteesta. Oikeus ja kohtuus?[/QUOTE]

Linkkejä tilastoihin taas, kiitos.

No kannattaa käyttää maalaisjärkeä.
Ensinnäkin rokote, joka hätäpäissään ostetaan kauhean pandemiakohun saattelemana, jota ei ole edes testattu tarpeeksi, niin kuka sellaisen haluaa itselleen saati lapselleen laittaa?
Ja myös se pieni asia kannattaa pitää mielessä, että näillä erilaisilla pandemiakohuilla rokotetehtailija lyövät hyvin rahoiksi =)

Siksi kävi näin, koska THL:lla ja GSK:lla oli 6 millin diili...

Yhteistyössä