Kannatti vaihtaa vakuutusyhtiötä =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllä kannatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä totesin siiinä vaiheessa, kun niitä korvausrahoja piti alkaa hakea (joku "onnettomuus" sattunut), että ei ole p...n vertaa väliä, onko vakuutukset halvimmassa yhtiössä vai ei. Sillä on väliä, kuinka paljon pitää alkaa todistella, että kyllä tämä nyt tähän vakuutukseen kuuluu ja kuinka paljon sieltä saa vastalauseita ja selityksiä siitä, miksi tämä nyt ei tähän vakuutukseen kuitenkaan mene.

Eli joo, meillä ei välttämättä ole vakuutukset halvimmassa yhtiössä, mutta se on sen arvoista, kun ei tarttee alkaa siihen väittelyrumbaan siinä vaiheessa, kun sitä vakuutusta tarvii. Ja erittäin tyytyväinen olen tämänhetkiseen vakuuttajaamme ...yhä, vaikka sieltäkin on niitä korvauksia tarvinnut hakea. :xmas:

Mä katselin juuri IF:n vauvavakuutusta ja oli kyllä näin akateemisestakin näkökulmasta käsittämätön viidakko ehtoja. Kalliskin oli... Eipähän tullut vaihdettua yhtiötä vaan Tapiola sai meidän perheen tämänkin vakuutuksen. Parhaat ehdot ja hintakin ihan ok.

Me kilpailutettiin noita kans tossa viime syksynä ja meille edullisin oli Fennia,
jossa vakuutukset olivatkin ja siis pysyivät myös siellä.
Fenniasta meillä on myös todella positiiviset asiakaspalvelukokemukset :)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja unohtu tosiaan laittaa:
Tapiolasta IF:iin

Nyt iskit kätesi suoraan sanottuna p***aan. ifissä saattaa olla edulliset hinnat ja tosi nihkeää saada korvauksia. Nimimerkki Kokemusta on.

mä oon saanu ihan hyvin, tosin en oo hakenu ku kerran.

Eksä saa aina ihan hyvin;)

Meillä oli aikoinaan vakuutukset turvassa ja onneksi huomasin kun siel oli yhtekkiä muuttunu meidän lämmitysjärjestelmä muoto ym. Pyysin korjaamaan asian ja kas kummaa korjasivat asiaa lopulta 3 eri kertaa kun aina muuttivat jotain . Yksinkertaisesta asiasta tehtiin todella monimutkaista. Lopulta meillä oli vakuutus vain leikkimökkiä vastaan ja hinta oli sama kuin koko talo täydessä vakuutuksessa tapiolassa. No yhtiötä vaihettiin tietty tapiolaan takas . Onneksi tuona aikana ei sattunut mitään sillä emme olisi saaneet mitään jos esim: talomme olisi palanut tms.

Yhteistyössä