kannattaskohan mun mennä päivystykseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kanelinkukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kanelinkukka

Jäsen
28.02.2009
210
0
16
eli siis perjantai aamuna pyörryin ilman mitään järkevää selitystä, olin kyllä nukkunut edellisen yön erittäin huonosti ja olin vähän sen oloinen että flunssa olis tulossa. mulle sit iski flunssa, silleen että äänikin melkeen hävis,kuumetta mulla ei tietääkseni ole ollut. selkä mulla on ollut todella kipeä(voi myös johtua menkoista jotka alkoi myös perjantaina) nyt sitten mulla on ollut vähän outo olo tän päivän ja välillä huipannut kunnolla, en kuitenkaan ole mitenkään hirveän sairas... niskani on nyt yhtäkkiä menny tosi kipeäksi, etenkin eteen ja taaksepäin taivuttaessa...
olen jotenkin huolissani itsestäni mutta muuten olen suhtkoht pirteä...
kun en tiedä mitä pitäs tehä..

Ei ihme jos huimaa jne., jos ei ole saanut nukuttua hyvin ja on flunssa. Kannattaisi nyt lähteä vaikka ulos ja saada raitista ilmaa, itsellänikin tulee hyvin nuutunut olo ja huimaa vähän, jos olen ollut koko päivän sisällä. Myös jos olet paljon tietokoneella, kannattaa alkaa rajoittamaan sitä, koska voi aiheuttaa huimaamista.
En menisi lääkäriin vielä, nuo ovat niin perusoireita ja usein täysin mitättömiä.

jos niska jäykistyy oikein kunnolla sit nopeasti lekuriin...viittaa todellakin aivokalvontulehdukseen mutta mites kun sun selkä on kipeä onko niskatkin jumissa...katsos niskojen jumitus /tulehdus voi tehdä pyörtymistä...koeta hieroa itseäsi jollain jos helpottaisi ja kylmällä jääpussilla yms vastaavalla voisit hautoa niskoja (ei kuumalla koska se lisää mahd.tulehdusta....ja sit ihan panadolia yms..tulehduskipulääkettä ja mobilaattia yms. vastaavaa

Yhteistyössä