Kannattako netistä etsiä seuraa?

  • Viestiketjun aloittaja ikuinen sinkkuko?
  • Ensimmäinen viesti
Jassooo
Näyttää menevän linkistä alalinkki B2:een, ja siitähän taas on näilläkin palstoilla varoiteltu ja kerrottu kaameita kokemuksia palvelusta kai monen ketjun verran...
 
Iloisia hetkiä
Tapasin nettitreffipalstalla mukavan miehen reilu vuosi sitten. Kirjoittelimme pari viikkoa, tuntui synkkaavan. Olin lukenut tätä samaa ketjua aikaisemmin (oli aloitettu jo v.07) ja siitä neuvoa ottaen ehdotin tapaamista siis jo parin viikon päästä. Jollen olis neuvoja lukenut, varmaan olis tullut kirjoilteltua pitempään. Nyt sitten rohkaistuin että mitäs tässä vitkuttamaan. Pikku sekaannuksen vuoksi sain hänen henkilöllisyytensä selville (hoksasin työpaikkansa ja sieltähän löytyi tietoa netistä) ja sen vuoksi paljastin omanikin, siis oikea puh. numeron jne. jotta oli tasapuolsita.

Sovimme treffit siistiin baariin ja vaikkei mies ulkosesti kummoinen ollut (oli kyllä ihan rehellinen ulkomuotonsa suhteen, eli suunnilleen tiesin, mitä odottaa)niin kyllä meillä livenäkin synkkasi, vaikkei mitkään lemmen liekit kattoon roihahtaneet. Miehestä huokui rehellisyys ja fiksuus ja annoin hänen kuskata itseni treffeiltä kotiin, en epäröinyt.

Ja kuten sanottu, seurusteluunhan se johti ja ehkä ajan kanssa pitemmällekin. Ollaan jo aikuisia, eikä haluta hätiköidä missään yhteenmuutossa tms. Mutta ihan hyvin kävi, aivan täysipäinen ja kunnollinen mies treffipalstalt löytyi :)

 
Carola C.
Minulle kävi aikoinaan näin: lyhyen ja asiallisen nettikirjeenvaihdon jälkeen aloimme sopia tapaamista puhelimitse. Mies tokaisi että kerro osoitteesi, niin haen sinut kotoa. En tietenkään tähän suostunut, mutta kun mies vain jankutti, että hakee minut, totesin että tapaamista ei sitten tule. Tapaaminen onnistui lopulta pubissa miehen yritettyä vielä saada treffit sovittua mm. keskikaupungilla sijaitsevalle parkkipaikalle autoonsa.

Syykin tähän julkisten paikkojen kartteluun pikkukaupungissa paljastui parin viikon päästä, kun ko. miehen vaimo soitti minulle. Olin tehnyt sen virheen, että annoin äijälle oikean numeroni, jonka mies oli tallentanut sukunimineen omaan puhelimeensa (koko nimen oli saanut numerotiedustelusta). Tässä vaiheessa olin tämän miehen jo unohtanut (tapasin muutaman päivän sisällä pari muutakin miestä, joista ketään en uudestaan tavannut), joten oli melkoinen yllätys, kun minulle soitti nainen, joka ilmoitti dramaatisesti olevansa "Matin" vaimo. Arvatkaa onko mukavaa kertoa jo valmiiksi järkyttyneelle naiselle, että mussukallasi on netissä seuranhakuilmoitus.

Kannattaa siis todella hankkia se prepaid-liittymä, ja jos mies (tai nainen) yrittää viimeiseen saakka välttää julkisia paikkoja, unohtaa koko juttu. Liian varovainen ei kannata olla, mutta suosittelen myös kokemuksesta viisastuneena pikaista tapaamista, oikean nimen, numeron ja osoitteen salaamista ja tapaamista julkisella paikalla ihmisten aikaan.
 
solidaarisuus kunniaan
Hyvinhän tuossa jutussa loppujen lopuksi kävi Carola C. Miehen vaimolle paljastui, miten kaksinaamainen mies hänellä onkaan. Ole onnellinen naisen puolesta, että sai selville.
 
realismi*
Netissä pärjää, kun käyttää järkeään. Minulla ei ollut koskaan mitään ongelmia nettideittailussa. Kun ei mene sinne liian suurin toivein, ei ole tarvetta uskoa asioita, jotka on liian hyviä ollakseen totta.

Oman mieheni tapasin netissä 7 vuotta sitten. Onnellisesti ollaan jo naimisissa ja perhettäkin on tullut.
 
Carola C.
Alkuperäinen kirjoittaja solidaarisuus kunniaan:
Hyvinhän tuossa jutussa loppujen lopuksi kävi Carola C. Miehen vaimolle paljastui, miten kaksinaamainen mies hänellä onkaan. Ole onnellinen naisen puolesta, että sai selville.
Niin lopulta tietysti kävi. Kyseinen nainen kertoi minulle muutaman muunkin jutun miehestään, joiden vuoksi ero olisi pitänyt ottaa jo aikapäiviä sitten: toivottavasti ei enää katsonut tätä juttua läpi sormien. Onneksi mies oli fyysisesti niin luotaantyöntävä, että minun kiinnostukseni loppui yhteen tapaamiseen. Mitenkähän mies muuten aikoi kaavailemansa kahden naisen ruletin pikkukaupungissa pyörittää, varsinkin jos (kun ilmeisesti) aikoi avioliittonsa toiselta naiselta salata? Aivan varmasti olisi tyhmempikin alkanut ihmetellä, jos koskaan ei olisi voinut näyttäytyä yhdessä julkisella paikalla eikä tavata miehen kotona.
 
sämuli
Vaikka olin ollut sinkkuna vuosia ajattelin että en koskaan menisi nettiin etsimään itselleni seuraa. Kavereiden kannustuksesta tein kuitenkin viimein profiilin seuraajokaiselle - sivulle ja juttelin muutamien naisten kanssa muutamia kuukausia. Tällä hetkellä asun yhdessä sivustolta löytyneen naisen kanssa. Tämä keskustelu kävi vain silmään ja ajattelin rohkaista teitä muitenkin hakemaan rohkeasti seuraa. Varsinkin meille miehille on joskus pieni kynnys lähteä deittipalstoille.
 

Yhteistyössä