Kannattaiskohan tehdä niin että ( rattaista )

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
ostais vauvalle ( nyt reilu 7kk ) esim. Emmaljungan rattaat mihin sais myöhemmin lisättyä kantokopan vauvaa varten? Ja myös nuo esikoiselle ostetut Emmaljungan yhdistelmät pois nyt kun ovat "vasta" 4 vuotta vanhat? Saatais mahtumaan rattaat autoon pienempään tilaan ja ehkä paremmat värit ;) ( nyt mustat/ruudulliset ).
Jos nuo vaunut säästän vielä seuraavallekin ( joka ei ihan lähiaikoina varmaan ole tulossa ) niin mitään noista ei myymällä enää sen jälkeen sais, nyt ehkä satasen vois saadakin =)

Mitäs meinaatte? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi1982:
Myy ihmeessä, kun on vielä arvoa ja osta uudet. Meillä on menossa tässä vajaassa 7-vuodessa 35-40 rattaat :laugh: Menin laskuissa sekasin jo jotain 4-vuotta ja 20 ratasta sitten. :whistle:

Oho, sinä se oot sitte kerenny vaihella :D
Meillä ei oo ollu kun nuo esikoiselle ostetut yhdistelmät ja sitten esikoiselle ostetut matkarattaat mitkä saa vielä palvella kyllä.
Tuota ratasostosta rupesin ihan harkitsemaan kun ois niin makosia värejä tarjolla tuon mustan sijaan ja kun tosiaan sitä vauvaa ei ihan tähän syssyyn varmaan ( vauvakuumeesta huolimatta ) ole tulossa niin myyntiarvo valuis hukkaan noistakin tuolla tyhjän panttina =)

Hmm, mä ostin 4 vuotta sitten esikon rattaat emmaljungan duo edget ja meinasivat että pari sataa niistä vielä sais liikkeessä. Noh, piheys iski ja ajattelin käyttää vielä kolmosellakin samat, kun maksoihan nuo 800 ja kunnossa ovat. Eli siis mä en myis vielä, ostaisin myöhemmin varmaan kokonaan uudet... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi1982:
Myy ihmeessä, kun on vielä arvoa ja osta uudet. Meillä on menossa tässä vajaassa 7-vuodessa 35-40 rattaat :laugh: Menin laskuissa sekasin jo jotain 4-vuotta ja 20 ratasta sitten. :whistle:

Oho, melkoinen määrä tosiaan :D Mä en sais luvuksi kuin 5 tässä 4 vuodessa, joista parit on siis myyty eteenpäin(kaksostenkärryt ja matkikset).

Alkuperäinen kirjoittaja Myymimanta:
Hmm, mä ostin 4 vuotta sitten esikon rattaat emmaljungan duo edget ja meinasivat että pari sataa niistä vielä sais liikkeessä. Noh, piheys iski ja ajattelin käyttää vielä kolmosellakin samat, kun maksoihan nuo 800 ja kunnossa ovat. Eli siis mä en myis vielä, ostaisin myöhemmin varmaan kokonaan uudet... :D

Meillä kanssa Duo Edget =) Meille nyt ei kolmatta varmaan ole muutamaan vuoteen tulossa, ja jos esim. kolmen vuoden päästä syntyis niin vaunut olis jo 7 vuotta vanhat ja jos käyttäis vaunu/ratasajan ni jo 10 vuotta vanhat sitten, eihän niitä sitten enää kannattais edes myydä :whistle: :D

Niin houkuttelis uudet rattaat :ashamed: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Myymimanta:

Meillä kanssa Duo Edget =) Meille nyt ei kolmatta varmaan ole muutamaan vuoteen tulossa, ja jos esim. kolmen vuoden päästä syntyis niin vaunut olis jo 7 vuotta vanhat ja jos käyttäis vaunu/ratasajan ni jo 10 vuotta vanhat sitten, eihän niitä sitten enää kannattais edes myydä :whistle: :D

Niin houkuttelis uudet rattaat :ashamed: :saint:

Hmm, mietin siis vain, että jos nyt vaikka kolmonen teille tulis 3 vuoden päästä, haluaisitko käyttää noita nyt uutena ostamiasi kärryjä vielä silloin? Eikö sit ois kiva ostaa ihan uudet? :D Tosin ei kai se mahdottomuus olis sittenkin uusia ostaa, jos silloin sille tuntuu...

Yhteistyössä