Kannattaisko mun pitää tauko jo nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Oon syöny e-pillereitä kaks liuskaa putkeen, mutta mulla alkaa läpäisyvuoto jo ennen tokan liuskan loppumista. Aattelin et seuraavasta liuskasta alkaen syön vaan yhden liuskan, mutta kannattaisko mun nyt jo pitää taukoo, vaikka tossa on siis viikko vielä jäljellä? Kun mulla vuotoa kuitenkin jo on.
Niin, ja kolmatta satsia nyt vetelen, jos sillä jotain merkitystä on.

Mutta kun... Tuossa paketissa kuitenkin lukee, että jos haluaa siirtää kuukautisia, niin voi syödä seuraavasta liuskasta tabletteja. Ja mulla siis tuo toka liuska menossa. Meneekö tosiaan ihan sekosain jos en syö tota tokaa liuskaa loppuun? Ketuttaa vuotaa pari viikkoa putkeen...

Yritin kerran syödä kolme liuskaa putkeen, mutta menkat puski läpi. Lopetin liuskan kesken.
Nykyisin syön kaksi liuskaa ja hyvin onnistuu ilman että alkavat väkisin.

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Yritin kerran syödä kolme liuskaa putkeen, mutta menkat puski läpi. Lopetin liuskan kesken.

Mulla puskee kahesta läpi. Eli voin lopettaa kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Mutta kun... Tuossa paketissa kuitenkin lukee, että jos haluaa siirtää kuukautisia, niin voi syödä seuraavasta liuskasta tabletteja. Ja mulla siis tuo toka liuska menossa. Meneekö tosiaan ihan sekosain jos en syö tota tokaa liuskaa loppuun? Ketuttaa vuotaa pari viikkoa putkeen...

Niin mutta eikö se tarkoita, että pitää syödä toisen liuskan napit vasta kun eka liuska on loppu?

Minä olen käyttänyt pitkään kolme rengasta (vastaava aika kuin liuskassa) putkeen, ja nyt yritän ennätystä! :laugh: Meinaan pitää neljä rengasta putkeen. Saas nähdä alkaako tiputtelemaan. Kolmen kanssa ei vielä ole tullut mitään.

Voi lopettaa, mitäpä suotta vuotamaan kovin pitkään.

Tuskin siitä mitään pysyvää vahinkoa tulee. Että senkus lopetat. Kyllä se kierto siitä tasaantuu, nopeasti tai vähän hitaammin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:

Niin mutta eikö se tarkoita, että pitää syödä toisen liuskan napit vasta kun eka liuska on loppu?

Juu... Mä en nyt ihan taida pysyy kärryillä.
Mutta siis, söin ekan liuskan, ja heti perään ilman taukoa alotin toisen. Tästä liuskasta jäljellä 6pv, mutta vuoto siis alkoi jo.

Mulla tekee kans pillerit noin, jos yritän niillä menkkoja siirtää. Ja oon syönyt sen kaks liuskaa putkeen, ja sit vuotanu sen kaks viikkoo pientä tihkua. Lekuri mulle sanoi reseptin uusinnassa, että se tiputtelu johtuu siitä, et olen liian laiha ja tuotan liian vähän oikeaa hormoonia(en muista just nyt mitä) ja mun syömät pillerit taas on liian matala hormonisia siirtämään mun menkkoja. Ymmärsitköhän nyt yhtään?

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Mulla tekee kans pillerit noin, jos yritän niillä menkkoja siirtää. Ja oon syönyt sen kaks liuskaa putkeen, ja sit vuotanu sen kaks viikkoo pientä tihkua. Lekuri mulle sanoi reseptin uusinnassa, että se tiputtelu johtuu siitä, et olen liian laiha ja tuotan liian vähän oikeaa hormoonia(en muista just nyt mitä) ja mun syömät pillerit taas on liian matala hormonisia siirtämään mun menkkoja. Ymmärsitköhän nyt yhtään?

Juu, tajusin. Vaikka mä en kyllä ole laiha... Mutta anyway, point taken!

mä syön cerazetteja ja mulla ei ole tammikuun jälkeen menkkoja ollut ollenkaan. kullut olen kyllä että jotku sit taas vuotaa kun seula mut onneks mulla näin. ihanaa olla menkaton vaikken vauvaa odota =)

Alkuperäinen kirjoittaja komina:
mä syön cerazetteja ja mulla ei ole tammikuun jälkeen menkkoja ollut ollenkaan. kullut olen kyllä että jotku sit taas vuotaa kun seula mut onneks mulla näin. ihanaa olla menkaton vaikken vauvaa odota =)

Käännä vaan veistä haavassa :kieh: Ei vaan, oon kade sulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja komina:

Käännä vaan veistä haavassa :kieh: Ei vaan, oon kade sulle :)

ei ollu tarkotus :ashamed: kannataa kokeilla sunkin jos vaikka sullakin ne loppuis :saint:

Yhteistyössä