KANNATTAISKO HUUTAA....HUUTIS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaatefriikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

Tossa on ihan liikaa hintaa moisella paketilla.otappa toi 240? käteistä ja lähe vaikka ideaparkkiin tai vastaavaan missä on paljon liikkeitä niin väitän että saat enemmän omannäkösiä vaatteita ja ihan uusia :)
Juuri ostin sieltä pojalle edullisesti ISON kasan vaatteita ja juuri tota 80-90cm!

Alkuperäinen kirjoittaja JOOPA JOO:
HENNESIN VAATTEET EIVÄT TODELLAKAAN OLE RYTKYJÄ...TUTUSTU VAATTEISSIN JA HÄMMÄSTY!!
IHAN OIKEESTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olen kyllä tutustunut. Tuohon hintaan en ostaisi. Etenkään kun alemyynneistä saa tällä hetkellä halvemmalla uutta.

Alkuperäinen kirjoittaja MERKKIFRIIKKI:
MIKS EI??????????????????

Mä itse karsastan noita kalliita paketteja. Muutama kiva vaate niissä yleensä ja loput perusvaatetta. Mieluummin valitsen itse yksittäin vaatteet mitä ostan. Typerää maksaa paketista mistä himoitsee paria erityisen kivaa ja loput on yhdentekeviä, ihan kivoja ehkä. Ja en muutenkaan maksais tuollasta hintaa kerralla, liian iso summa mulle.

Mä itse karsastan noita kalliita paketteja. Muutama kiva vaate niissä yleensä ja loput perusvaatetta. Mieluummin valitsen itse yksittäin vaatteet mitä ostan. Typerää maksaa paketista mistä himoitsee paria erityisen kivaa ja loput on yhdentekeviä, ihan kivoja ehkä. Ja en muutenkaan maksais tuollasta hintaa kerralla, liian iso summa mulle.

MITÄ ON PERUSVAATTEET??

Yhteistyössä