Kannattaisiko kestovärjäyttää kulmat ja/tai ripset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lissu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lissu"

Vieras
Mietiskelen. Mulla on tosi vaaleat kulmakarvat ja ripset. Olen meikkaillut kulmia ihan kulmakynällä, mutta tuntuu ettei oikein koskaan saa kovin luonnollista lopputulosta. Olen huono meikkaamaan, luultavasti siksi ettei koko homma huvittaisi mua vähääkään, mutta töihin on pakko vähän vaivaa yrittää nähdä.

Kannattaisiko käydä kestovärjäyttään kulmat? En ole sitä koskaan tehnyt. Kauanko väri pysyy, ja pitääkö silti itse jossain vaiheessa alkaa lisäämään kulmakynää? Onko se kallistakin touhua? En taida uskaltaa itse kokeilla värjätä, ainakan heti alkuun.

Onko ripsien kestovärjäyksestä mitään hyötyä? Siis kun mulla on ohuet ripset, niin pakko kuitenkin ripsaria laittaa että vähän tuuhenevat.

Kaipa tuo kestovärjäys hyvä juttu olisi, ei vaan raaskisi...

Tuskinpa se kalliiksi tulee, mutta jos menet, vaadi ehdottomasti, että ainetta testataan sulle ensin. Mä sain kamalan allergisen reaktion, kun värjäytin kulmat, ja silmät turpos umpeen moneksi päiväksi!

oon ite värjäilly kulmia ja kestää noin 3vk hyvän näkösenä ja sitten taas uus värjäys!väri maksaa noin 10-12e ja siitä riittää tosi moneen kertaan..
liikkeissä värjäys ja mkulmien muotoilu maksaa noin 20.25e ainakin tampereella eli ei kovin kallista!
rohkeesti vaan värjäileen vaikka ekana ammattilaisella ja sit ite sen jälkeen..:)
on helppoo ja luonnollisen näköset!

Kulmat kannattaa värjätä ehdottomasti. Ripsissä se menee vähän hukkaan, kun ei paksunna ripsiä ja siksi ainakaan minua ei miellytä. Ainoastaan aurinkolomalle saatan kestovärjätä ripset.

Kulmat täytyy värjäyttää uudelleen noin 4-6 viikon välein, jos niitä itse huoltaa siinä välissä eli nyppii enimmät pois. Helsingissä hinnat alkaa noin 18 eurosta, kannattaa etsiä ja vertailla, että löytyy kohtuuhintainen ja hyvin tekevä paikka. Itse tykkään eniten siitä, että poistetaan vahalla ja sitten siistitään loput pinseteillä. Tulee jotenkin siistimpi kuin vain pinseteillä.

[QUOTE="bigmama";23428696]oon ite värjäilly kulmia ja kestää noin 3vk hyvän näkösenä ja sitten taas uus värjäys!väri maksaa noin 10-12e ja siitä riittää tosi moneen kertaan..
liikkeissä värjäys ja mkulmien muotoilu maksaa noin 20.25e ainakin tampereella eli ei kovin kallista!
rohkeesti vaan värjäileen vaikka ekana ammattilaisella ja sit ite sen jälkeen..:)
on helppoo ja luonnollisen näköset![/QUOTE]

Taidan tehdä niin että ensin johonkin liikkeeseen ottamaan mallia ja sitten kokeilen itse... vaikka kesälomalla, ettei pieni katastrofi haittaa. :D

Yhteistyössä