L
"Lissu"
Vieras
Mietiskelen. Mulla on tosi vaaleat kulmakarvat ja ripset. Olen meikkaillut kulmia ihan kulmakynällä, mutta tuntuu ettei oikein koskaan saa kovin luonnollista lopputulosta. Olen huono meikkaamaan, luultavasti siksi ettei koko homma huvittaisi mua vähääkään, mutta töihin on pakko vähän vaivaa yrittää nähdä.
Kannattaisiko käydä kestovärjäyttään kulmat? En ole sitä koskaan tehnyt. Kauanko väri pysyy, ja pitääkö silti itse jossain vaiheessa alkaa lisäämään kulmakynää? Onko se kallistakin touhua? En taida uskaltaa itse kokeilla värjätä, ainakan heti alkuun.
Onko ripsien kestovärjäyksestä mitään hyötyä? Siis kun mulla on ohuet ripset, niin pakko kuitenkin ripsaria laittaa että vähän tuuhenevat.
Kaipa tuo kestovärjäys hyvä juttu olisi, ei vaan raaskisi...
Kannattaisiko käydä kestovärjäyttään kulmat? En ole sitä koskaan tehnyt. Kauanko väri pysyy, ja pitääkö silti itse jossain vaiheessa alkaa lisäämään kulmakynää? Onko se kallistakin touhua? En taida uskaltaa itse kokeilla värjätä, ainakan heti alkuun.
Onko ripsien kestovärjäyksestä mitään hyötyä? Siis kun mulla on ohuet ripset, niin pakko kuitenkin ripsaria laittaa että vähän tuuhenevat.
Kaipa tuo kestovärjäys hyvä juttu olisi, ei vaan raaskisi...