Kannattaakohan mun hakea kouluttamattomana lastenhoitajan paikkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toivo

Vieras
Läheisessä päiväkodissa ois auki lastenhoitajan paikka - vaatimuksena lastenhoitajan pätevyys. Haluaisin hoitaa lapsia työkseni, vaikkei mulla toistaiseksi ole kuin ylioppilastutkinto takataskussa. Lastenhoidosta on kuitenkin kokemusta vuosien ajan, kun olen hoitanut niin pikkusisarukset kuin tuttavien lapset. Olen myös vetänyt lapsille kerhoja.

Laitoin kyllä tiedustelua pk:n johtajalle, mutta mitä te luulette olisiko minulla mahdollisuuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Toivo:
Läheisessä päiväkodissa ois auki lastenhoitajan paikka - vaatimuksena lastenhoitajan pätevyys. Haluaisin hoitaa lapsia työkseni, vaikkei mulla toistaiseksi ole kuin ylioppilastutkinto takataskussa. Lastenhoidosta on kuitenkin kokemusta vuosien ajan, kun olen hoitanut niin pikkusisarukset kuin tuttavien lapset. Olen myös vetänyt lapsille kerhoja.

Laitoin kyllä tiedustelua pk:n johtajalle, mutta mitä te luulette olisiko minulla mahdollisuuksia?

Eli saisit ammatin?

Jos se on vakkaripaikka, niin ei ole toivoa.
Määräaikaista voi kouluttamaton päästä tekemään, jos päteviä ei löydy.

Missäpäin asut? Tiedätkö, onko siellä pulaa päivähoidonväestä?

Alkuperäinen kirjoittaja mää:

Eli saisit ammatin?

Joka erikoistuu lastenhoitoon.

Ainahan kannattaa hakea ja kysyä paikkaa, ei siinä mitään menetäkään.
Onnea matkaan!

Mun mies haki ja pääskin kesäksi päiväkotiin hoitajaksi. Ammatiltaan on levy-seppähitsaaja joten ei oo sosiaalipuolen koulutusta.
Kannattaa ainakin koettaa ei se ota jos ei annakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa koettaa:
Mun mies haki ja pääskin kesäksi päiväkotiin hoitajaksi. Ammatiltaan on levy-seppähitsaaja joten ei oo sosiaalipuolen koulutusta.

No just. Tais mennä "sukupuolikiintiössä".

Kiitos tsemppauksestanne! :)
Tosiaan laitoin tiedustelua pk:n johtajalle ja lähetän hänelle hakemuksen, jos on vähääkään positiivinen. Voihan se olla, että hän lyttää minut kertaheitolla, mutta katsotaan!

Kiitos tsemppauksestanne! :)
Tosiaan laitoin tiedustelua pk:n johtajalle ja lähetän hänelle hakemuksen, jos on vähääkään positiivinen. Voihan se olla, että hän lyttää minut kertaheitolla, mutta katsotaan!

Tyhjän saa pyytämättäkin. Onnea matkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa koettaa:

No just. Tais mennä "sukupuolikiintiössä".

Mitä sitten?Kuitenkin saa työkokemusta lisää ennen syksyä kun alottaa sillon oppisopimuksen. Halusivat juuri miehen tähän toimeen.

Yhteistyössä