eli siis kun syysvauva tulossa ja ei mitään haisua näistä, että pitääkös sillon vastasyntynyt jo pukea ihan kunnon toppahaalariin vai riittääkö kevyttoppis (suurinpiirtein samaa paksuutta kun äippäpakkauksen haalari) joka meiltä löytyy kevätvauvan vanha (toukokuun alussa syntyi poika jollon käytettiin sitä), eli siis jos ajatellaan että ilmat ois lokakuussa suurinpiirtein tälläsiä +6-10 asteen kelejä. Eikös kummiskin vastasyntyneellä tarvi olla todella lämpösesti päällä kun sairaalassakin tota esikoista peiteltiin kahen peiton alle? vai onko se toppahaalari liikaa vielä lokakuussa? tarvis kattoo kumminkin noi kotiintulovaatteet valmiiks.