Kannattaakohan jo seuraavaksi ostaa äitiysfarkkuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiitis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tiitis"

Vieras
Olen vasta rv 14 ja enää muutamat vanhat farkut tuntuvat hyviltä päällä. En tiedä olenko lihonnut valtavasti vai johtuuko siitä, että en käytä matala- enkä korkeavyötäröisiä farkkuja vaan juuri siltä väliltä.

Kun luin aikaisempia keskusteluja moni sanoi käyttäneensä normaali housuja hyvin pitkälle tai läpi koko raskauden. Pohdinkin ovatkohan käyttäneen normaalistikin collareita, leginsejä, yms. tai matalavyötäröisiä farkkuja jotka antavat vatsalle enemmän tilaa.

Mutta mitä housuja kannattaa ostaa seuraavaksi? Äitiysfarkkuja vai normaaleja matalavyötäröisiä farkkuja? En siis oikein osaa olla muissa kuin farkuissa (paitsi urheillessa). Ensi viikolla olen menossa isompaan kaupunkiin missä olisi myös kauppoja joista varmaankin saa edullisia äitiyshousuja ja siksi olisi kiva ostaa jotain jo valmiiksi.

No kyllä, mä aloin käyttämään rv 10 ja onneksi näin, nyt on mukava olla. Ei tarvitse ostaa mammamaisimpia mitä on maailmassa, vaan jotkut tyylikkäät bebesillä mm pillifarkkuja joita voi käyttää muulloinkin kuin raskausaikana.

Monet käyttävät juuri noita löysempiä housuja tai tosi matalia. Mulle ei ainakaan menny edes matalat farkut enää. Enkä olisi halunnutkaan, kaikista paras myös vauvan turvallisuudelle on ostaa äitiysfarkut jotka tuntuvat hyvältä. :)

Tuli noita muita ketjuja lukiessa tosiaan olo, että äitiysvaatteet ovat välttämätön paha loppuraskaudesta. Mutta minä olen niin mukavuuden haluinen, että inhottaa kyllä olla kiristävissä housuissa.

Osta ihmeessä äitiysfarkut. Itse ostin ihan jostain H&M:ltä suht edullisesti, ei niistä muut edes nää että on mammafarkut kun päällä on kuitenkin pusero. Kuitenkin se maha voi alkaa kasvaa aika piankin sitä tahtia, ettei tavalliset housut enää mahdu päälle.

[QUOTE="Tiitis";27166023]Tuli noita muita ketjuja lukiessa tosiaan olo, että äitiysvaatteet ovat välttämätön paha loppuraskaudesta. Mutta minä olen niin mukavuuden haluinen, että inhottaa kyllä olla kiristävissä housuissa.[/QUOTE]

On myös tosi tyylikkäitä äitiysfarkkuja joita ei edes tajuaisdi äitiyshousuiksi. Itse vain tuntuu mukavalta. :)

Tyylistä eikä mukavuudesta saa nyt tinkiä yhtään! ;)

Minä ostin ä-farkkuja jo rv 10-12 (en muista tarkkaan) paikkeilla. Ja kyllä oli paaljon mukavampi olla. Nyt tässä loppuraskaudessa ne resoriosat ei enää edes yllä mahan yli. Tai jää kauhea painauma mahaan jos niitä pitää mahan päällä. Vaikka tasan keskikäyrällä menen sf mitassa.

Mulla on parit h&m:n äitiysfarkut, yhdet vaaleat ja yhdet tummat. Ne on ihan mahtavat! Ostin jo esikoista odottaessa ja ovat nyt toista kertaa käytössä. Ostin paria kokoa isommat kuin normaali kokoni niin menee koko raskausajan. Aloin käyttämään äititysfarkkuja n. rv 15. Mulla ne on ollu ainaki tosi mukavat :) Ja niitä voi käyttää raskauden jälkeenkin jonkin aikaa, peittää löllömahan mukavasti ;)

Mä olin ekassa raskaudessa sitä mieltä, että minähän en mitään mammahousuja ala käyttää ennen raskauden puoliväliä. Työkaveri kuunteli aikansa mun ähkintää ja huokailuja, kunnes sanoi, että nyt meet hommaamaan itelles sopivat vaatteet, hän ei jaksa enää kuunnella:D

Mulla vatsa pyöristyi heti alkuraskaudessa, ja hankin äitiysfarkut jo rv 8, kun viimeisetkin normaalit housut alkoivat kiristää. (Verkkareissa en tykkää liikkua ihmisten ilmoilla.) Kivan näköiset ovat, ei ole kaduttanut hetkeäkään.

Yhteistyössä