H
"hukassa"
Vieras
olen ollut 6vuotta yhdessä miehen kanssa jonka kanssa minulla on myös 3 alle 5v lasta tämä mies on kaikki nämä vuodet toki joissain väleissä työ elämässä mutta suurimman osan koto sohvalla pallejaan raapimassa mies on lihonu 30kg ja suu mätänee kun kysyn mikä on vialla alkaa huorittelu tai mun syyllistäminen joka asiaassa minä olen aina ollut se joka huolehtii laskut yms ja mies ei edes ilmoita itseään työkkäriin on jo 2 yrittänyt koulua vaan ei ei häntä kiinnosta toteaa 1kk päästä ja taas koto sohvalle ei siivoa ja jos sattuu kerran vuodessa siivoamaan niin minut haukutaan samalla maailman surkeimmaksi siivoojaksi ja lasten kasvattajaksi itse pää punaisena rääkyy lapsille ja kaikki lapset sitte itkee
nuorimmainen 1v jo pelkää pelkästään et isä puhuu vieressä. tänää potkasin ukon pellolle vaan nyt on se ikuinen pala kurkussa tunne taas mitä muut ajattelee, onko tämä häpiä ku ei avioliitto mennykkää hyvin, olenko minä tehnyt jotakin väärin...
mua niin väsyttää koko mies oksettaa suunnillee ei mitään perus hygieniaa tai siistiytymistäkää ennen ulos menoa likasissa ryntteissä ja mua haukkuu ja vittuilee ja ostelee viimeisillä rahoilla tupakkaa ja energia juomaa jonkin sortin peter pan / supermies sydrooma päällä voiko tälläisen kans elää tai kasvaako siitä koskaan aikuista oppiiko se koskaan kunnioittamaan et hänen ei ole tarvinu ees lapsia hoitaa 1h pitempää ylipäänsä oonkohan mää sille joku kodinhoitaja vaan?
nuorimmainen 1v jo pelkää pelkästään et isä puhuu vieressä. tänää potkasin ukon pellolle vaan nyt on se ikuinen pala kurkussa tunne taas mitä muut ajattelee, onko tämä häpiä ku ei avioliitto mennykkää hyvin, olenko minä tehnyt jotakin väärin...
mua niin väsyttää koko mies oksettaa suunnillee ei mitään perus hygieniaa tai siistiytymistäkää ennen ulos menoa likasissa ryntteissä ja mua haukkuu ja vittuilee ja ostelee viimeisillä rahoilla tupakkaa ja energia juomaa jonkin sortin peter pan / supermies sydrooma päällä voiko tälläisen kans elää tai kasvaako siitä koskaan aikuista oppiiko se koskaan kunnioittamaan et hänen ei ole tarvinu ees lapsia hoitaa 1h pitempää ylipäänsä oonkohan mää sille joku kodinhoitaja vaan?