Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Munkin mieheni sanoo, että juo liikaa. No, se ei vielä auta asiaa yhtään. En tiedä sanooko vaan siksi, että mulle tulis parempi mieli ja elättelisin jonkinlaista toivoa vielä. Mäkin ne eropaperit kerran jo vedin esiin, ja sanoin että kirjota tai lopeta juominen. Ei kirjottanu, oli yhden perjantain MELKEIN selvinpäin.
Toisaalta, kaverin kanssa just puhuttiin, että oli ongelmat sitten kenen tahansa syytä, mutta jos mulle tulee ajatuksia, että helpompi olis vaikka vetää itsensä jojoon, niin kannattaneeko tätä suhdetta jatkaa? Ja ei, en ole vetämässä itseäni jojoon, se ajatus on vaan käynyt mielessä. Siihen oikeastaan havahduinkin, että olenko tosiaan näin epätoivoinen? Lapsillehan en sellaista tekis, ne on tärkeintä maailmassa kuitenkin. Olen vaan niin unohtanut itseni vuosien mittaan, ja nyt tästä on hirveän vaikea päästä ylös.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Eli kyllä se on niin päin, että ne harrastukset alkaa jäämään, ja juominen tulee tilalle.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Mies ei suostu lähtemään parisuhdeterapiaan. Minä yritin yksi psykologin avustuksella selviä tilannetta, mutta se ei kyllä johtanut mihinkään. Oli pakko keväällä soittaa kesken työpäivän mtt:hen, kun olin ihan varma että henki lähtee siinä ahdistuksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vaimo:Niin itseään ja lapsia tässä nyt pitäisi alkaa ajattelemaan.