T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mitäs filmejä sinulla olis ja minkä hintaisiaAlkuperäinen kirjoittaja Taare:lasten filmit kyseessä
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:mitäs filmejä sinulla olis ja minkä hintaisiaAlkuperäinen kirjoittaja Taare:lasten filmit kyseessä
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:mitäs filmejä sinulla olis ja minkä hintaisiaAlkuperäinen kirjoittaja Taare:lasten filmit kyseessä
jos mä kaivelen niitä tuolta vaatehuoneesta ja palaan jonkin ajan kuluttua. hintaa ajattelin pistää joku 2-3??
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:mitäs filmejä sinulla olis ja minkä hintaisiaAlkuperäinen kirjoittaja Taare:lasten filmit kyseessä
jos mä kaivelen niitä tuolta vaatehuoneesta ja palaan jonkin ajan kuluttua. hintaa ajattelin pistää joku 2-3??
2-3e maksaisin korkeintaan jostain näistä uusimmista videoista..
ei niistä kovia summia kannata pyytää.
Suurin osa vaan 50cent-1e niin menee
(eilen näin kirpparilla 20v vanhoja filmejä 5-6e)
Alkuperäinen kirjoittaja paljonko pyydät???:joo, näin toimii kaivinkone
ti-ti nallen lomamatka
puuha pete tiilisouvi sekä metallin ilmaisin
paljonko postikulut
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja paljonko pyydät???:joo, näin toimii kaivinkone
ti-ti nallen lomamatka
paljonko postikulut
apua, nyt joku viisas kertokaa postarit. yhtään ei hajua. 2? video pyynti?
Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja paljonko pyydät???:joo, näin toimii kaivinkone
ti-ti nallen lomamatka
paljonko postikulut
apua, nyt joku viisas kertokaa postarit. yhtään ei hajua. 2? video pyynti?
voisin ostaa mutta mikä se postikulujen osuus mahtais olla
Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:mihin päin savoo tulossa? itse jus viime viikolla tampereella olimme
postikuluista tulee kyllä ihan suolainen hinta =(