V
vierailija
Vieras
Kiinnostaisi joko palkanlaskenta tai kirjanpito tai ihan mikä tahansa toimistotyyppinen työ. Rakastan numeroita, laskemista, exceliä ja taulukoita.
Nykyinen alani ei enää työllistä. Yhtä oman alani työpaikkailmoitusta kohden näkyy toimistopuolella olevan sata avointa paikkaa.
Mikään muu ala ei kiinnosta tai en kykene sellaiseen. Hoitoalalle en sovellu, koska tekee pahaa heti, kun näen, että johonkin sattuu, sosiaalialalle ei empaattisuuteni riitä, tietokoneisiin tai automaatiotekniikkaan ei aivoni taivu, vuorotyö ei käy pienehköjen lasten takia, myyjäksi minusta ei ole, koska en ole lainkaan myyntihenkinen, vaan enemmän introvertti, raskan fyysinen työ ei onnistu, sillä olen suht hentoinen, opetusalalle hermoni eivät riitä ja olen lisäksi esiintymiskammoinen, kylmässä en voi myöskään työskennellä, koska ääreisverenkiertoni on huono johtuen perintötekijöistä.
Näillä rajoitteilla en keksi muutakaan hyvää alaa, jolla voisin hakeutua.
Nykyinen alani ei enää työllistä. Yhtä oman alani työpaikkailmoitusta kohden näkyy toimistopuolella olevan sata avointa paikkaa.
Mikään muu ala ei kiinnosta tai en kykene sellaiseen. Hoitoalalle en sovellu, koska tekee pahaa heti, kun näen, että johonkin sattuu, sosiaalialalle ei empaattisuuteni riitä, tietokoneisiin tai automaatiotekniikkaan ei aivoni taivu, vuorotyö ei käy pienehköjen lasten takia, myyjäksi minusta ei ole, koska en ole lainkaan myyntihenkinen, vaan enemmän introvertti, raskan fyysinen työ ei onnistu, sillä olen suht hentoinen, opetusalalle hermoni eivät riitä ja olen lisäksi esiintymiskammoinen, kylmässä en voi myöskään työskennellä, koska ääreisverenkiertoni on huono johtuen perintötekijöistä.
Näillä rajoitteilla en keksi muutakaan hyvää alaa, jolla voisin hakeutua.