omatunto ja umpikuja
niin kannattaako? petin miestäni hänen kaverinsa kanssa. Jos kerron menee mieheltä pari- ja kaverisuhde. Salailu vie järjen.
Juu, hipihiljaa vaan niin kerkeät nussia useamman miehen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja taasko tätä;29098203:Ei, ei ja ei.
ole hiljaa.
Niin, eihän sillä väliä ettei mies tiedä millaisen naisen on rinnalleen "saanut" saati että miehellä olisi oikeus valita jatkuuko parisuhde uusista kuvioista huolimatta.. Kyllä minä mielummin tekisin vähän työtä petetyksi tultuani siitä yli pääsemiseksi (puolison kanssa tai ilman, riippuen vähän tilanteesta) kuin eläisin "autuaan tietämättömänä" kaikesta p*skasta mitä selkäni takana tehdään vieläpä kahden minulle tärkeän ihmisen toimesta.. Toki voin puhua vain omasta puolestani..Alkuperäinen kirjoittaja taasko tätä;29098203:Ei, ei ja ei.
Jos kerrot, niin sitten mieheltäsi menee järki. Miksi kaataisit oman paskan olosi miehen niskoille? Kanna vastuusi ja ole hiljaa.
Niin mutta minkälaisen puolison? Jos pettää miehen kaverin kanssa niin minun puolestani molemmat voisivat painua helvettiin. Totuus on että jos ap ei jää kiinni (varmasti ei kerro) niin tulee jatkamaan pettämistä kun se on vaan niin jännittävää ja eihän miesriepu tiedä.Ei. Miksi kertoisit? Mitä hyötyä siitä kellekään olisi? Miehesi menettäisi kaverin ja puolison
Tekisit viisaimmin kun vain jättäisit miehesi ihan vähin äänin etkä tekis enää mitään.Ehkä muotoilin kysymykseni huonosti. Siis petin miestäni hänen kaverinsa kanssa, tunnustin. Päätimme yrittää vielä. Kaverisuhde tietysti meni. No, menin sitten uusimaan rikokseni toisen kaverin kanssa. Enhän minä voi kertoa ja rikkoa toista kaverisuhdetta. Mitä hittoa nyt pitäisi tehdä että unohtaa kaiken ja olo palautuu normaaliksi? Vai pitääkö kertoa?
Haha. No joo, ihan hauska provo.Ehkä muotoilin kysymykseni huonosti. Siis petin miestäni hänen kaverinsa kanssa, tunnustin. Päätimme yrittää vielä. Kaverisuhde tietysti meni. No, menin sitten uusimaan rikokseni toisen kaverin kanssa. Enhän minä voi kertoa ja rikkoa toista kaverisuhdetta. Mitä hittoa nyt pitäisi tehdä että unohtaa kaiken ja olo palautuu normaaliksi? Vai pitääkö kertoa?
Eli motiivisi kertomiseen ei ole anteeksipyyntö, vaan oman olosi keventäminen.Mitä hittoa nyt pitäisi tehdä että unohtaa kaiken ja olo palautuu normaaliksi? Vai pitääkö kertoa?