Kannattaako tietää (pettämisestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja solmussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

solmussa

Vieras
Kautta rantain on selvinnyt, että mies joskus risteilyllä kavereiden kanssa ollessaan on tehnyt jotain. Mies itse sanoo, että vain tanssia, suudelmia ja sylissä istumista. Siltikin, kun tivaan asiasta sanoo, ettei halua mua satuttaa, mut heti perään sanoo ettei ole maannut kenekään kanssa.
En tiedä edes, et haluanko tietää, jos on maannut, mitä se hyödyttää? Mut toisaalta mietin koko ajan, et mikä tilanne on...

Onko nää vanhoja juttuja? Kyllä sulla kuitenkin on oikeus niistä tietää, jos hänen kanssa olet ollut silloin kun ne on tapahtuneet. Kunhan nyt itse otat sit huomioon, että asiat on vanhoja, etkä revi pelihousujas. Tai revi vaan, oikeestaan kyllä sulla on oikeus jos on jätetty kertomatta tai valehdeltu.

Pää on niin sekaisin :( Mulla meni luottamus kyllä ja kovaa. Tuntus, et mies ei sen takia sano, et seksiä oli, koska se pilais sit kaiken lopullisesti. Mut enhän mä voi olla varma, et oliko sitä, jos vaan väittää ettei ollu =tulenko jo hulluks.

Joo, siis 3-vuotta sit tapahtunu. Just saatiin omakotitalo valmiiks ja vauva 8kk. Aika sikoja noi äijät tuola laivoilla taitaa kuitenkin olla. Munkaan miehestä ei kukaan ois uskonu ikinä mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, siis 3-vuotta sit tapahtunu. Just saatiin omakotitalo valmiiks ja vauva 8kk. Aika sikoja noi äijät tuola laivoilla taitaa kuitenkin olla. Munkaan miehestä ei kukaan ois uskonu ikinä mitään...

Hei, käske sen kertoa rehellisesti ihan kaikki ja sitten sun on oikeasti vaan uskottava ja luotettava, että se puhuu totta. Muuten sekoat. Sun täytyy voida luottaa siihen ja sen takia varmaan tärkeää, että se kertoo kaiken. Ja muista sekin, että siitä on jo aikaa ja mies on ehkä oppinut tavoille.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Hei, käske sen kertoa rehellisesti ihan kaikki ja sitten sun on oikeasti vaan uskottava ja luotettava, että se puhuu totta. Muuten sekoat. Sun täytyy voida luottaa siihen ja sen takia varmaan tärkeää, että se kertoo kaiken. Ja muista sekin, että siitä on jo aikaa ja mies on ehkä oppinut tavoille.

Juu, olen käskenyt, pyytänyt ja rukoillut, et kerro kaikki ja sit koitetaan selvitä jotenkin. Ensin oli vaan tanssia, sit taas tivasin oli pusuja ja sit tuli toi et istu vähän aikaa sylissä. Mutta koko ajan jankuttaa, et ei ole pannu. Miten mä sen uskon, kun toi juttu muuttuu koko ajan. Vaikea paikka kertakaikkiaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Juu, olen käskenyt, pyytänyt ja rukoillut, et kerro kaikki ja sit koitetaan selvitä jotenkin. Ensin oli vaan tanssia, sit taas tivasin oli pusuja ja sit tuli toi et istu vähän aikaa sylissä. Mutta koko ajan jankuttaa, et ei ole pannu. Miten mä sen uskon, kun toi juttu muuttuu koko ajan. Vaikea paikka kertakaikkiaan!!

No jos oli vaikka suuseksiä, sormeilua tai jotain, mitä on vaikea kertoa?
Pääasia, kunsan se ois sulle uskollinen nyt, nykyhetkessä, eikö? :hug:

No se riippuu niin ihmisestä =) :hug:

ITE haluaisin tietää tasan tarkkaan ja miettisin KAUAN, että tuleeko tästä mitään jne jne sen jälkeen.

MUTTA kun toi ei käy risteilyillä, ei baarissa, ei oo mitään epämääräisiä menojakaan; jos menee kokoukseen, tulee siitä kutsukin kirjallisena :whistle:

Että mitään pelkoo ei oo, mutta JOS niin olisin totaalisen :snotty: :snotty: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Kautta rantain on selvinnyt, että mies joskus risteilyllä kavereiden kanssa ollessaan on tehnyt jotain. Mies itse sanoo, että vain tanssia, suudelmia ja sylissä istumista. Siltikin, kun tivaan asiasta sanoo, ettei halua mua satuttaa, mut heti perään sanoo ettei ole maannut kenekään kanssa.
En tiedä edes, et haluanko tietää, jos on maannut, mitä se hyödyttää? Mut toisaalta mietin koko ajan, et mikä tilanne on...

No heittäisin pihalle. Jos ei voi kertoa, ei se ole päivän valon kestävää...Siis olettaen, että tämä on tapahtunut kun olet ollut hänen kanssaan parisuhteessa.

Eli hyödyttää joo. Jos äijä ei osannu tuolla risteilyllä käyttäytyä jätkäporukassa, nin osaako muullonkaan? Vastaus on ei.

Ei ole oikein, että joudut elämään epätietoisuudessa..selkeesti on kaikkea "kivaa" tapahtunu, ku on kerta pihistäny tietoa.

Siis suurin osa pettämisistähän just tapahtuu noilla..ollaan poika- tai tyttöporukalla liikenteessä jossain matkalla..oli se risteily, ulkomaan tai kotimaan matka. Noissa ne tapahtuu. Tutkittu juttu.

Yhteistyössä