Kannattaako testata huomenna vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Ostin tänään testin, koska epäilen (no daa! :D) olevani raskaana. Mutta testi on Apteekin raskaustesti, mulle entuudestaan vieras. Muutakaan ei tuolla ollu (en niitä kalliita raaskinu).

Onko tuo riittävän herkkä, jotta kantsii testata huomenna mun tilanteessa: Voi olla, että huomenna on se päivä, kun menkkojen pitäs alkaa tai sit ei. Siis voi myös olla, et niihin oiskin vielä pari kolme päivää. Aloin tutkia nyt sit netistä tuota ja ei taida olla herkimpiä?

Tekiskö huomenna tuota vai ei, siinäpä pulma. :D

mulle apteekin raskaustesti ilmoitti ihanan esikoiseni, nyt jo 5v tulosta viikkoa ennen kuin menkat olivat edes myöhässä.. voin niin pahoin että osasin epäillä.. joten hyvin voit tehdä ja sehän on niin edullinen että voit ostaa sit myöhemmin toisen?

Tänään en voi testata, meillä on vieraita (muut nyt saunomassa). =) Eikä nyt ole pissiä rakossa, mistä just nyt tehdä. :D

Mut ok, teen sit aamulla. Katotaan. Se vaan aina masentaa, jos tuleekin nega, kun niin tuntuis siltä, et ois raskaana. =)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Miksi ihmeessä pitäisi jo testata? Sitten ihmetellään kun kohta näyttääkin negaa, niin moni raskaus kuitenkin päättyy jo heti alkuunsa.

Mulla oli ainakin niin paljon raskausoireita, että mietin meenkö lääkäriin omituisten oireiden vuoksi vai teenkö raskaustestin ja tein testin ennen kuin menkat olisi pitänyt edes alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Miksi ihmeessä pitäisi jo testata? Sitten ihmetellään kun kohta näyttääkin negaa, niin moni raskaus kuitenkin päättyy jo heti alkuunsa.

Mulla oli ainakin niin paljon raskausoireita, että mietin meenkö lääkäriin omituisten oireiden vuoksi vai teenkö raskaustestin ja tein testin ennen kuin menkat olisi pitänyt edes alkaa.

Raskausoireet=omituiset oireet?

Yhteistyössä