kannattaako tehdä enää testi?

  • Viestiketjun aloittaja neitinatu
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Siis oletko tosissasi, että et ole testannut tuon jälkeen? Mitä tarkoittaa mahdollinen hedelmöittyminen, yhdyntää vai ovulaatiota? Jos yhdyntää, niin hedelmöittyminen on voinut tapahtua vielä muutama päivä tuosta. Toki testaat, todennäköisemmin raskaus ei olisi edes näkynyty vielä tuolloin.
 
neitinatu
[QUOTE="minä";23555921]Siis oletko tosissasi, että et ole testannut tuon jälkeen? Mitä tarkoittaa mahdollinen hedelmöittyminen, yhdyntää vai ovulaatiota? Jos yhdyntää, niin hedelmöittyminen on voinut tapahtua vielä muutama päivä tuosta. Toki testaat, todennäköisemmin raskaus ei olisi edes näkynyty vielä tuolloin.[/QUOTE]

Tarkoitan yhdyntää "mahd hedelmöittyminen"

Onko siis tosiaan mahdollista vielä 31 päivän kuluessa yhdynnästä?? että testi ois vasta sillon positiivinen?
 
Eli sä oot tehny testin vajaa 2vkoa mahdollisesta hedelmöityksestä?On ihan mahdollista, jopa todennäköistäkin ettei raskaus silloin vielä näkyisi, eihän sulla ollut kierto edes lopussa sillon!
Siittiöt voi elää parhaillaan viikonkin, joten et sä välttämättä hedelmöity sillä sekunnilla kun se vehe suhun törkätään vaan esim. vaikka parin päivän päästä.. :)

Menkat sulla kuitenkin on jo myöhässä?Joten nyt vasta se oikea aika testata onkin! :D
 
"minä"
Tarkoitan yhdyntää "mahd hedelmöittyminen"

Onko siis tosiaan mahdollista vielä 31 päivän kuluessa yhdynnästä?? että testi ois vasta sillon positiivinen?
Siis oletko testannut tuon 23.3. jälkeen vaiko et? Silloinhan yhdynnästä oli vasta 12 päivää. Eli ihan hyvin voi vielä sen jälkeen muuttua positiiviseksi. Mutta jos nyt testaat ja on nega, niin ei kyllä taatusti enää muutu, jos ei yhdyntöjä tuon päivän jälkeen ole.
 
neitinatu
[QUOTE="minä";23556005]Siis oletko testannut tuon 23.3. jälkeen vaiko et? Silloinhan yhdynnästä oli vasta 12 päivää. Eli ihan hyvin voi vielä sen jälkeen muuttua positiiviseksi. Mutta jos nyt testaat ja on nega, niin ei kyllä taatusti enää muutu, jos ei yhdyntöjä tuon päivän jälkeen ole.[/QUOTE]

tein ekan testin tuolloin, toisen viikko myöhemmin. :)
mutta nyt en ole testannut sen jälkeen.

Luin palstoilta että raskaustesti on ollut jollakin positiivinen vasta kp 47? mitä tää tarkottaa.. onko mulla jo kp 47? :D
 
neitinatu
[QUOTE="minä";23556005]Siis oletko testannut tuon 23.3. jälkeen vaiko et? Silloinhan yhdynnästä oli vasta 12 päivää. Eli ihan hyvin voi vielä sen jälkeen muuttua positiiviseksi. Mutta jos nyt testaat ja on nega, niin ei kyllä taatusti enää muutu, jos ei yhdyntöjä tuon päivän jälkeen ole.[/QUOTE]

tein ekan testin tuolloin, toisen viikko myöhemmin. :)
mutta nyt en ole testannut sen jälkeen.

Luin palstoilta että raskaustesti on ollut jollakin positiivinen vasta kp 47? mitä tää tarkottaa.. onko mulla jo kp 47? :D tai mitä tarkoittaa kp 50/30 ?
 
tein ekan testin tuolloin, toisen viikko myöhemmin. :)
mutta nyt en ole testannut sen jälkeen.

Luin palstoilta että raskaustesti on ollut jollakin positiivinen vasta kp 47? mitä tää tarkottaa.. onko mulla jo kp 47? :D tai mitä tarkoittaa kp 50/30 ?
KP=kiertopäivät, eli lasketaan kuukautisten ensimmäisestä päivästä seuraavien kuukautisten edeltävään päivään.
Kyllä, jotkut saa positiivisen raskaustestin myöhään, syinä joko myöhempi hedelmöittyminen tai yksinkertaisesti hcg:n hidas erittyminen.
 
neitinatu
^ eli siis kiertoväli olisi 47 pv? kuinka se on mahdollinen? :D itellä on ollu 28-34. voiko se tosiaan heittää noin.
Sillonhan mulla ois vielä mahd olla raskaana ja tehdä positiivinen ensi viikolla, jos mun kp on nyt 35?
 
neitinati
Tein mutta testin tulkinta on vaikeaa.. En ymmärrä onko viiva t-alueella vai C. mutta siis yksi viiva ja jotain punasta sotkua lisäksi. argh. en nyt sit tiedä epäonnistuko testi
 
neitinati
^ joo imeytyy. tosin nyt varmaa se pari min menny. Se plussa taitaa tulla heti minuutissa jos se on.
Mutta tosiaan tosi epäselvä testi, ei ymmärrä onko viiva C vai T alueella...
 
neitinatu
No jos on kaksi viivaa niin olet raskaana ja jos yksi niin et ole, ainakaan testin mukaan. Osta CB digitaalinen joka kertoo tekstillä raskaana / ei raskaana. Helppo tulkita.
Joo, yksi oli. Mutta tosiaan kp on nyt 31, kannattaako neljäs testi tehdä? :D kuukautiset mulla on ihan sekasin kun oon vasta jättänyt pillerit pois.. eli niitä ei ole edes odotettasvissa, olin sitten raskaana tai en.
Mistä tän testin saa missä lukee selvällä suomen kielellä? :D
 

Yhteistyössä