Kannattaako syödä e-pillereitä vain sen takia et tulee säännöllinen kierto ja helpompi raskautua taas sitten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti04
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti04

Vieras
Mietinnässä olis jos ruvettas 2-3kk kuluttua ehkä yrittämään uudestaan raskaaksi. Nyt ei varsinaisesti muuta ehkäisyä vielä kun kumit.
Tosin hormoonit sekaisin varmaan vielä edellisestä raskaudesta. (1kk takana vasta). Eikä kuukautiset ole vielä alkanut uudestaan.

Ilman e-pillereitä kierto pitkä ja epäsäännöllinen.
Olen tullut kahdesti raskaaksi noin 2-4kk kuluttua siitä kun olen lopettanut pillerit. Että kai sitä "luomunakin" tulis raskaaksi vaikka kai kierto olis mitä on.

Onko järkeä muutama kuukausi syödä niitä? Tosin saisin helpotuksen akneen.

Mulla pillerit on vaikeuttanu raskaaksi tuloa, ainakin vakaasti uskon niin. Pillerien jälkeen meni 2 vuotta, etten tulluu raskaaksi. Välissä ei kaytetty mitään ehkäisyä, lapsilla on ikäeroa 15 kk ja välissä ehti olla yhdet menkat. suraavaan onkin ikäeroa 6 vuotta ja siinä välissä mä vissiin söin muutaman kuukauden pillereitä, mutta en ollu syöny enää pitkään aikaan kun ehkäisy lopetettiin. askaaksi tuleminen kesti ehkä puolisenvuotta.

Siis lisäys viellä; eihän se pillereillä tehty säännöllinen kierto kerro mitään siitä, millainen kierto sulla on kun pillerit lopetat, voi sotkea pahemmin, jos oma kierto on pitkä ja pillereillä väkisin puristettu 28 päivään. Kun pillerit lopettaa, voi mennä monta kuukautta ilman menkkoja, jos on niitä kauan syöny.

Itse en söis, enkä syönyt.
Mulla oli ennen kierto sekaisin ja kaksi kertaa tullut raskaaksi. Ekan kohdalla meni kylläkin yli vuosi, mutta toinen tuli kerta "heitolla".

Nyt onkin rytmi kohdallaan kun olen käynyt hoitamassa ongelman/onngelmia.

E-pillerit eivät todellakaan helpota raskaaksi tulemista, vaan päinvastoin. En aio ikinä enää ruveta syömään pillereitä, niistä tulee kaikenmaailman sivuoireita..

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
E-pillerit eivät todellakaan helpota raskaaksi tulemista, vaan päinvastoin. En aio ikinä enää ruveta syömään pillereitä, niistä tulee kaikenmaailman sivuoireita..

Peesaan ja aina se muistaminen et otappa nyt se pilsu..

Yhteistyössä