Kannattaako seur. kierrossa tehdä ovulaatiotestiä kun näyttää etten nytkään ovuloinut... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Kk-kierto on 27 päivää, ja nyt tikutin testillä kiertopäivät 10-17 mutta ovista ei näyttänyt tulevan :(

Terolutilla tuo kierto on säännöllinen, ei muuten.

Kannattaako mun edes ostaa enää noita testejä vai luovunko jo toivosta?

Meillä on jo yksi lapsi 4v ja olen päättänyt että kummempiin tutkimuksiin tai hoitoihin ei haluta lähteä.

[QUOTE="Kaali";24910188]No jos vasta kerran (?) olet ovulaatiota tikuttanut, niin totta kai kannattaa jatkaa testailua vielä.[/QUOTE]

Voiko se olla niin että toisessa kierrossa ovuloi ja toisessa ei lainkaan!?

[QUOTE="muka";24910217]Voiko se olla niin että toisessa kierrossa ovuloi ja toisessa ei lainkaan!?[/QUOTE]

Sen enempää asiasta tietämättä, voisin veikata, että joillain voisi toinen munasarja toimia paremmin kuin toinen.

[QUOTE="Hmm";24910412]Sen enempää asiasta tietämättä, voisin veikata, että joillain voisi toinen munasarja toimia paremmin kuin toinen.[/QUOTE]

No mutta vaikka toinen munasarja toimisi paremmin kuin toinen, niin kyllähän sen pitäisi plussaa ovulaatiotestissä näyttää vaikka vaan toinen toimisi!?

[QUOTE="...";24910847]Otappa ap huomioon että olet saattanut ovuloida jo ennen tuota kiertopäivää 10! Minä ainakin ovuloin tosi aikasessa vaiheessa kiertoa....n. kp6.[/QUOTE]

Minulla on vielä pientä tuhruvuotoa KP 6, eli ei ilmeisesti silloin vielä voi olla?

Alkuperäinen kirjoittaja Miä vaan;24911728:
Hei!
Mulla näytti ovistestit AINA negatiivista - mutta niin vaan tulin raskaaksi. Joten ei ne ihan aina pidä kutinsa.

Oikeastikko!? Kiitos, tämä antaa toivoa :)

Tulitko siis sellaisestakin kierrosta jossa tikutit?

Yhteistyössä