Kannattaako ostaa vaunut nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tang juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tang juu

Vieras
Olis tarjouksessa 490 ? (tuokin kyllä tarjoushinta, ei alk-per.) vaunut 399 ?.. Mietin vaan että kannattaako vielä ostaa vai odotella esim. jouluun. LA kuitenkin vasta helmikuussa..

Saako niihin palautusoikeuden?

Me osatettiin kakkosta odottaessa tuplat varsin aikaiseen, mutta tehtiin sopimus minkä mukaan olisi ollut oikeus palauttaa vaunut käyttämättöminä jos jotain ikävää tapahtuu eikä vauvaa tulekaan.

me ostettiin toukokuussa tänä vuonna ja mulla on LA vasta ens kuun lopulla. mutta löyty niin ihanat kun lähettiin vaan "kattelemaan" että oli pakko ostaa . vähän kyl meinas nolottaa ku myyjä kysyi takuuta varten, et koska on LA.

me ostettiin toukokuussa tänä vuonna ja mulla on LA vasta ens kuun lopulla. mutta löyty niin ihanat kun lähettiin vaan "kattelemaan" että oli pakko ostaa . vähän kyl meinas nolottaa ku myyjä kysyi takuuta varten, et koska on LA.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meille ostettiin tuplat edellistä odottaessa jo joskus rv 10, kun ei oltu vielä sydänääniäkään kuultu :whistle: Oli vaan pakko saada just ne... Joten ehkä ne myyjät on nähneet jos jonkinnäköstä :D

Vaunut ostettiin vasta lapsen synnyttyä, mutta kaukalo+rattaat maksettiin puoliks ja jätettiin liikkeeseen. Näin saatiin tarjoushinnalla, mutta takuu alkoi vasta, kun tuotteet haettiin eli lapsen synnyttyä. Mies haki ne, kun oltiin synnärillä. Ei ollu sit tavarat liian aikasin nurkassa pyörimässä. Ja jos jotain kamalaa olis tapahtunut, oltas saatu rahat takas ja tuotteet tietenkin jääny liikeeseen. Kannattaa kysyy tällästä vaihtoehtoo. Heillä vaatimus oli vaan se, että tuotteita ei maksettu kokonaan ennen noutamista. Eli vaikka 5 centtiiä vajaa summa olis riittäny.

Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:
Vaunut ostettiin vasta lapsen synnyttyä, mutta kaukalo+rattaat maksettiin puoliks ja jätettiin liikkeeseen. Näin saatiin tarjoushinnalla, mutta takuu alkoi vasta, kun tuotteet haettiin eli lapsen synnyttyä. Mies haki ne, kun oltiin synnärillä. Ei ollu sit tavarat liian aikasin nurkassa pyörimässä. Ja jos jotain kamalaa olis tapahtunut, oltas saatu rahat takas ja tuotteet tietenkin jääny liikeeseen. Kannattaa kysyy tällästä vaihtoehtoo. Heillä vaatimus oli vaan se, että tuotteita ei maksettu kokonaan ennen noutamista. Eli vaikka 5 centtiiä vajaa summa olis riittäny.

me kyllä maksettiin toukokuus kokonaan vaunut ja turvakaukalo ja takuu kirjattiin alkamaan vasta 31.10 kun mulla on silloin LA.

Yhteistyössä