G
Gluteus maximus
Vieras
Minulla on ollut yksi haalari ja se oli hiukan pettymys. Nyt kuitenkin löysin aivan ihanan värisen haalarin pojalle, mutta en tiedä kannattaako ostaa. 79 euroa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä ostin ekaa kertaa pari viikkoa sitten tähti jonathan välikausihaalarin ei ole vielä ulkona ollut päällä kun pakkasta on viellä mutta ihan hyvältä haalarilta on vaikuttannut.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä ostin ekaa kertaa pari viikkoa sitten tähti jonathan välikausihaalarin ei ole vielä ulkona ollut päällä kun pakkasta on viellä mutta ihan hyvältä haalarilta on vaikuttannut.
tähti Jonathan olisi tämäkin haalari. Oranssi-ruskea.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä ostin ekaa kertaa pari viikkoa sitten tähti jonathan välikausihaalarin ei ole vielä ulkona ollut päällä kun pakkasta on viellä mutta ihan hyvältä haalarilta on vaikuttannut.
joo ostin just ton oranssi-ruskea ja eikä tosiaan ulkokäytöstä ole kokemusta mutta muuten ihan hyvältä vaikutti.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä ostin ekaa kertaa pari viikkoa sitten tähti jonathan välikausihaalarin ei ole vielä ulkona ollut päällä kun pakkasta on viellä mutta ihan hyvältä haalarilta on vaikuttannut.
joo ostin just ton oranssi-ruskea ja eikä tosiaan ulkokäytöstä ole kokemusta mutta muuten ihan hyvältä vaikutti.
joo. On niin herkullisen värine, että en malttaisi jättää kauppaan. Olen kyllästynyt noihin sinisiin, tylsiin väreihin.