Kannattaako ostaa jo nyt toppavaatteet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja

Vieras
Löysin aivan ihanan lassien haalarin 45 eurolla kaupasta, kokojakin oli useita. Kyse siis ale tuotteista. Kannattaako nyt jo ostaa toppavaatteet ja mitä kokoa lapseni mahdollisesti silloin on... hmm Siis kuinka paljon isomman ostan jos lapsi käyttää nyt 74 cm vaatteita.

Ei se muksu muutamassa kuukaudessa paljoa kasva ja eihän sitä lokakuussakaan tiedä paljonko kasvaa maaliskuuhun mennessä. Meillä neiti käyttää 74 koon vaatteita, joitain 80cm on myös käytössä, vaikka reiluja onkin. Aattelin tehdä talveksi toppapuvun 86cm kaavolla. Noissa kaupan puvuissa on aikapaljon kokoeroja. Lassiella on muistaakseni aika reilut mitoitukset (muistanko oikein?), joten 80cm voisi olla alkutalvesta sopivampi :/

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Ei se muksu muutamassa kuukaudessa paljoa kasva ja eihän sitä lokakuussakaan tiedä paljonko kasvaa maaliskuuhun mennessä. Meillä neiti käyttää 74 koon vaatteita, joitain 80cm on myös käytössä, vaikka reiluja onkin. Aattelin tehdä talveksi toppapuvun 86cm kaavolla. Noissa kaupan puvuissa on aikapaljon kokoeroja. Lassiella on muistaakseni aika reilut mitoitukset (muistanko oikein?), joten 80cm voisi olla alkutalvesta sopivampi :/

Mutta keväällä ei välttämättä enää mahdu tuo 80cm...

86 cm on tavallaan 1,5 vuotiaan koko. Juuri tämän takia minä en kovin usein ostakaan kasvunvara-vaatteita kaappiin odottamaan, kun voi olla ettei lapsi kasvakaan siten kuin itse ajatteli.

Itse ostaisin kyllä ALEsta... :) Ostin eilen välikausipuvun, Lassien sekin, hinta 24,95? :) Ja ostaisin 86cm. Meillä kans lapsi käyttää nyt 74cm ja olen ostanut 86cm haalarin talveksi, ALEsta senkin. On tosin varastossa esikoisen vanha 80cm, mikäli on alkutalvesta iso. :)

Mikä Lassien haalari kyseessä?

Itse olen ostanut aina alkutalvesta Cittarin mammuttimarkkinoilta Lassien Supratech-haalarin 25?:lla. Ja olen ollut tosi tyytyväinen.

Kesän alesta ostan syksyksi haalarin.

Yhteistyössä